آخرین خبر/آپدیت جدید اپلیکیشن آخرین خبر که با شماره 9.9 شناخته می‌شود، طی روزهای اخیر به صورت تدریجی منتشر شد و هم اکنون بر روی استورهای ایرانی و خارجی در دسترس همه کاربران قرار گرفته است.

در این به روزرسانی، آخرین خبر به عنوان یک رسانه دیجیتال و تعاملی به سراغ امکان نظرسنجی رفته تا بیشتر از گذشته بتواند نظرات کاربران را در حوزه‌ها و موضوعات مختلف منعکس کند. همچنین در سایر بخش‌ها بهبودها و امکاناتی اضافه شده که مهمترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قابلیت جدید نظرسنجی
  • توانایی مدیریت کامنت‌های پست‌ها
  • پاک کردن لیست اعلان
  • همگام‌سازی خودکار خبرهای ذخیره شده
  • بهبود رابط کاربری حرف مردم و شکرستان
  • رفع خطای مربوط به ارسال محتوا

نسخه 9.9 اپلیکیشن آخرین خبر، سی امین به روز رسانی این برنامه در طول 8 سال از تولد آخرین خبر محسوب می‌شود.

مدیریت کامنت‌ها
ممکن است یک کاربر، کامنت‌هایی برای شما ارسال کرده که به ظاهر مشکلی ندارند اما برای شما آزار‌دهنده محسوب می‌شود که با استفاده از این قابلیت می‌توانید اقدام به حذف آن کامنت‌ها کنید.
برای استفاده از این امکان، می‌توانید از طریق منوی اصلی و انتخاب بخش محتوای ارسالی، به سراغ پست‌های خود که در تب‌های عکاسخونه، حرف مردم و یا شکرستان قرار دارند رفته و اقدام به حذف کامنت‌های سایر کاربران کنید.

پاک کردن لیست اعلان‌ها
حتما با این حس رو‌به‌رو شده‌اید که دوست دارید همه پیغامها پاسخ داده شده باشه، یا هیچ پیام نخونده شده‌ای تو گوشیتون نباشه.
خیلی از شما درخواست داشتین که امکان پاک کردن اعلان‌هارو اضافه کنیم تا لیست اعلان‌ها خالی بشه و در این نسخه این امکان فراهم شد. به راحتی می‌تونید از طریق آیکن سطل زباله در بالا سمت چپ صفحه اعلان‌ها، همه اعلان‌ها رو حذف کنید

همگام سازی خودکار خبرهای ذخیره شده
هر وقت آپدیتی ارائه میدادیم، برای عده‌ای مشکل به وجود میومد که بوک مارک‌هامون حذف شدن، در حقیقت اینگونه نبود و با زدن دکمه سینک می‌تونستین بوک‌مارکهاتون رو برگردونید ولی خب چون ممکن بود کاربرد اون دکمه رو متوجه نشین، این کار رو به صورت خودکار در ابتدای وارد شدن به بخش خبرهای ذخیره شده براتون انجام میدیم. البته این نکته رو به یاد داشته باشید که برای اینکه بوکمارکهاتون همیشه حفظ بشند باید حتما پروفایل داشته باشین

رفع خطای ارسال محتوا
در نسخه 9.8.2 متوجه یک اشکال پیچیده شدیم که به کمک شما تونستیم کشفش کنیم. مشکل در بعضی گوشی‌ها رخ می‌داد و باعث می‌شد ما هیچ راه ارتباطی با شما نداشته باشیم و هیچ کامنت و محتوایی نتونید ارسال کنید. که در این نسخه خطا برطرف شد

/

ما را در کانال اپلیکیشن آخرین خبر
اینستاگرام اپلیکیشن آخرین خبر
وبلاگ آخرین خبر دنبال کنید