آخرین خبر/ نسخه 9.9.8 اندروید چند روزی هست که منتشر شده و تا همین الان حدود 35 درصد شما آخرین خبری‌ها با نسخه جدید همراه شدین.

اما برا بعضی از شما سؤال پیش اومده که این نسخه چی داشت؟! ما که چیزی ندیدیم!

خب الان میخوایم برای همتون چه اونایی که آپدیت کردن و چه اونایی که جا موندن توضیح بدیم که تو بروزرسانی 9.9.8 دقیقاً چه خبره ...

تو نسخه های قبلی وقتی یک اتفاق مهم خبری رخ می‌داد و ما اون خبر رو داغ داغ به دستتون می‌رسوندیم، از خانواده 2 میلیونی آخرین خبر، بخش زیادی از کاربرا به صورت همزمان روی خبر مهم کلیک می‌کردن، می‌تونیم بگیم این همزمانی ورود کاربرا شبیه خشم شب برای سرورهای ما بود و اپلیکیشن رو برای چند دقیقه مختل می‌کرد و حتی همون خبری که روش کلیک می‌شد هم باز نمی‌شد.

ما به جز تقویت سرورهامون یک راه حل جدید برای ارسال خبر مهم پیدا کردیم که چند تا شرکت خارجی هم از این روش استفاده می‌کردن و ما تصمیم گرفتیم این روش رو بومی سازی کنیم، تیم فنی مون این کار رو تو نسخه 9.9.8 عملی کرد تا دیگه شاهد کندی اپلیکیشن موقع دریافت خبر مهم نباشیم.

اما نکته کلیدی اینجاست که تا زمانی که یک بخش بزرگی از کاربرا از نسخه های قدیمی استفاده میکنن، اثراتی که راجع بش توضیح دادیم هنوز باقی می‌مونه و هرچی درصد کاربرایی که از نسخه جدید استفاده میکنن بیشتر بشه، این کندی هم کمتر و کمتر میشه ...

پس اگه هنوز آپدیت نکردین شک نکنید و همین الان روی دکمه های زیر که برا آپدیت هست کلیک کنید چون یک دست زیاد صدا نداره ;)

 نصب از بازارنصب از پلی استور

نصب از آخرین خبر

ما را در کانال اپلیکیشن آخرین خبر
اینستاگرام اپلیکیشن آخرین خبر
وبلاگ آخرین خبر دنبال کنید