آخرین خبر/ همان‌طور که حتما متوجه شده‌اید بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر مدتی است با انتشار جدیدترین فیلم و سریال‌های روز دنیا با دوبله اختصاصی راه‌اندازی شده. شاید برای شما سئوال باشد چطور می‌شود از این امکان استفاده کرد؟

1) با گوشی و تبلت و اینترنت همراه
اگر با گوشی و تبلت به «آخرین خبر» سر می‌زنید و از اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل استفاده می‌کنید، هیچ نیازی به خرید اشتراک ندارید و از تمام امکانات این بخش می‌توانید به‌صورت رایگان (با حجم تمام بها) استفاده کنید. فقط کافی است آخرین خبرتان را به‌روز کنید و بس. 

2) با لپ‌تاپ و تلویزیون هوشمند اما با اینترنت همراه
در این حالت اگر اینترنت همراه از اپراتورها یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل را روی لپ‌تاپ یا تلویزیون «هات اسپات» می‌کنید باز هم می‌توانید به‌صورت رایگان از تماشای تمام فیلم‌ها لذت ببرید. برای استفاده از تلویزیون هوشمند کافی است آدرس «آخرین خبر» را در مرور جست‌وجو کنید و بعد وارد بخش فیلم و سریال شوید. 

3) با تلویزیون غیرهوشمند
اگر دوست دارید فیلم‌ها را خانوادگی و روی نمایشگر بزرگ‌تری ببینید کافی‌است لپ‌تاپ‌تان را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید و با لپ‌تاپ وارد بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر شوید. 

4) با انواع ابزارها و با اینترنت خانگی
اگر می‌خواهید با اینترنت خانگی و با استفاده از گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و تلویزیون فیلم ببینید، می‌توانید وارد بخش «فیلم و سریال» شوید و در ازای مبلغ بسیار کمی اشتراک خریداری کنید. در این حالت حجم مصرفی اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود. به‌طور مثال هزینه اشتراک یکساله برای استفاده از محتوای به‌روز با دوبله‌های اختصاصی کمتر از ماهی 6 هزار تومان خواهد شد. برای به‌صرفه بودن، اشتراک‌های 6 ماهه و یک‌ساله را پیشنهاد می‌کنیم. 
 
اگر هم برای انتخاب فیلم نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از چند معرفی فیلم ما که در آن‌ها لینک تماشای اثر هم وجود دارد، استفاده کنید:


.

.

.

.

ما را در کانال اپلیکیشن آخرین خبر
اینستاگرام اپلیکیشن آخرین خبر
وبلاگ آخرین خبر دنبال کنید