تقدیر از آخرین خبر در مراسم اعطای نشان ملی بهره وری ایران

  • (٨ - ٢٠:١٢) ١٤٠٠/٠٤/
Image caption تقدیر از آخرین خبر در مراسم اعطای نشان ملی بهره وری ایران

آخرین خبر/ مراسم اولین دوره اعطای نشان ملی بهره وری با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، رییس سازمان ملی بهره وری و جمعی از فعالان این حوزه صبح دوشنبه با تقدیر از برگزیدگان در حوزه ترویج و اجرای بهره وری درکشور ازجمله مجموعه رسانه ای آخرین خبر، برگزار شد.

به گزارش آخرین خبر، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور در این مراسم با بیان این که در مفهوم بهره وری به زمینه های فرهنگی جامعه خیلی بی توجه یا کم توجه هستیم، افزود: ما زمان زیادی نیاز داریم که بتوانیم این مفهوم را ترویج کنیم.
وی با تاکید بر این که باید مفهوم بهره‌وری بیش از گذشته اجتماعی‌سازی شود و همه دستگاه‌ها برای ترویج، آن را در دستور کار قرار دهند؛ گفت: در این زمینه حرف‌های ناگفته، کار‌های نکرده و راه‌های نرفته در کشور زیاد است.
انصاری تصریح کرد: با کمک رسانه‌ها مفهوم بهره وری باید بیشتر اجتماعی سازی و ترویج شود، چون آسیب شناسی و پرداختن به این نوع آسیب‌ها می‌تواند برخی موانع آن را رفع کند.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به انتقاد اخیر رییس سازمان ملی بهره وری درخصوص این که در جلسه اخیر اقتصاددانان با رییس جمهور منتخب از 14 نفری که سخنرانی کردند تنها یک نفر به صورت گذرا به موضوع بهره وری پرداخته است، گفت: امروز در مفهوم بهره وری در زمینه‌های فرهنگی جامعه کم کاری می‌کنیم در حالی که ترویج مفهوم بهره وری نیاز به کار‌های فرهنگی دارد.
معاون رئیس جمهوری افزود: دولت و دستگاه‌های اجرایی باید با ارتقای بهره وری در مجموعه‌های خود، به فکر هدایت‌جامعه به سمت اهمیت موضوع بهره وری و ترویج آن در بخش‌های مختلف باشند تا موضوع بهره وری هر چه بیشتر ترویج داده شود.

قدردانی از فعالان بهره وری طبق قانون
رییس سازمان ملی بهره وری نیز برگزاری مراسم تقدیر از فعالان حوزه بهره وری کشور را از وظایف قانونی این سازمان بر اساس برنامه ششم توسعه ذکر کرد و افزود: این سازمان نقش حاکمیتی دارد و باید راهبر و ناظر بر امر بهره وری در کشور باشد.
وی با قدردانی از دانشگاه یزد برای ایجاد مدل مفهومی تقدیر از فعالان این حوزه گفت: فعالان عرصه بهره وری در سه سطح نشان ملی، تندیس ملی و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.
دکتر شخصی نیا، دبیر علمی مراسم اعطای نشان ملی بهره وری نیز از شناسایی 261 کتاب و 463 مقاله در نشریات معتبر علمی کشور درباره بهره وری طی سه سال اخیر خبرداد و گفت: افرادی که حایز امتیاز بالای 900 از سوی هیات داوران شده باشند نشان ملی و دارندگان امتیاز 700 تا 900 تندیس ملی دریافت می کنند و به حایزان امتیازهای 500 تا 700 لوح تقدیر اعطا می شود.
در پایان این مراسم فعالان برگزیده در حوزه بهره وری در چهار حوزه کتاب، پایان نامه ، مقاله و رسانه از سوی معاون رییس جمهور و همچنین رییس سازمان ملی بهره وری مورد قدردانی قرارگرفتند که دراین میان دکتر جهانگرد و حمید کلانتری، به عنوان دو متخصص حوزه بهره وری دررسانه ها و همچنین مدیران مسئول خبرگزاری ایرنا و روزنامه خراسان و مجموعه رسانه ای آخرین خبر به عنوان رسانه های دارای بیشترین حجم آثار برگزیده در حوزه بهره وری با لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفتند.

ما را در کانال اپلیکیشن آخرین خبر
اینستاگرام اپلیکیشن آخرین خبر
وبلاگ آخرین خبر دنبال کنید