انتشار جزئیات جدید از مرگ مشکوک افسر سابق موساد در ایتالیا

  • (٠ - ١١:٢٤) ١٤٠٢/٠٣/
Image caption انتشار جزئیات جدید از مرگ مشکوک افسر سابق موساد در ایتالیا

تسنیم/ با گذشت سه روز از غرق شدن و مرگ مشکوک یک افسر سابق موساد رژیم اسرائیل در دریاچه ای در شمال ایتالیا، نهادهای امنیتی این رژیم سرانجام پس از سکوتی چندروزه، هویت این افسر سابق اطلاعاتی را اعلام کردند.

نهادهای امنیتی در سرزمین های اشغالی سرانجام پس از 72 ساعت به صورت رسمی، خبر غرق شدن و مرگ یک افسر سابق موساد در ایتالیا را اعلام و هویت فرد مزبور را افشا کردند.

براساس اطلاعات منتشرشده «ارز شمعونی» افسر سابق موساد رژیم اسرائیل در حادثه ای مشکوک در دریاچه «مگیوراه» در شمال ایتالیا غرق شده است.

گغته می شود شمعونی 50 ساله، به ظاهر در یک مراسم روز تولد که روز یکشنبه بر روی یک قایق تفریحی در حال برگزاری بوده، به شکلی مشکوک در آب سقوط کرده و بر اثر خفگی جان باخته است.


بازار


با این حال سایت کانال 7 رژیم صهیونیستی با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه مدعی شد در کشتی مزبور قرار ملاقاتی میان چندین افسر اطلاعاتی از جمله افسران سابق اطلاعاتی اسرائیل و ایتالیا در پوشش جشن تولد برگزار شده است.

این سایت علت این حادثه را سنگینی بیش از حد قایق و شرایط بد جوی اعلان کرده است. گفته می شود قایق مزبور ظرفیت 15 مسافر را داشته اما در زمان حادثه، کشتی مزبور حامل 25 نفر بوده است.

علاوه بر شمعونی 50 ساله، 2 افسر سابق سرویس اطلاعاتی ایتالیا و همسر صاحب کشتی نیز در جریان این حادثه مشکوک کشته شده‌اند. جنازه شمعونی هم اکنون در مسیر بازگشت به سرزمین های اشغالی است.

گفته می شود برخی مجروحان این حادثه که افسران سرویس اطلاعاتی ایتالیا بوده اند با هدف جلوگیری از درز اطلاعات و جزئیات این سانحه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در ایتالیا بستری شده و تحت مراقبت سرویس اطلاعاتی این کشور قرار گرفته‌اند.

همزمان نشریه «لارپوبلیکا» ایتالیا نیز مدعی شد 10 اسرائیلی که در جریان سانحه فوق در قایق حاضر بوده اند، پس از این اتفاق با یک پرواز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی بازگشته اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar