اطلاعات/ « اقدامی دیر، اما باارزش » عنوان یادداشت روزنامه اطلاعات به قلم اکبر عزیزی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:


سازمان لیگ فوتبال با صدور اطلاعیه ای،باشگاه های حاضر در لیگ برتر را موظف کرد تا برای فروش بلیت مسابقات فوتبال در فصل آینده ، به شبکه الکترونیکی فروش بلیت با ذکر شماره متصل شوند ودرصورت باتخطی از آن حق میزبانی ازتیم های متخلف گرفته خواهد شد. 

گرچه این اتفاق خیلی دیر اجرا خواهدشد ، اما به اصطلاح ماهی را هرزمان صید کنی ، تازگی خواهد داشت.


سازمان لیگ باشگاه ها را موظف کرده است تا تمهیداتی رابرای رفاه حال تماشاگران فراهم سازند. البته این مهم در تمامی نقاط دنیا مرسوم است. با نهادینه شدن نحوه جدیدفروش بلیت ،دیگر نیازی نیست که تماشاگران ۵ تا ۷ ساعت قبل از شروع مسابقه، پشت درهای ورزشگاه خیمه زنند تا راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا شود. البته این کتردر شروع سختی فراوان خواهددا شت،اما از آنجا که طرح جدید، گامی مهم وباارزش است قطعا اقبال عمومی رابه همراه خواهد داشت و باید در مسیر اجرای این مهم پافشاری وسختگیری را به کار گرفت.

به هرحال اقدام اخیرسازمان لیگ جای ستایش وقدردانی دارد،زیرا در جایی که قیمت بلیت ها بی جهت هر روز افزایش می یابد، لازم است که هواداران فوتبال درنهایت آرامش وارد ورزشگاه شوند و به دور از هر گونه دغدغه واسترس روی صندلی های رزروشده از قبل مستقرشوند و به تماشای مسابقه تیم محبوب خود بنشینند.

 
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar