فرارو/ راکون‌ها می‌توانند در صورت تهدید، نزدیک شدن و یا پیدا کردن غذا تهاجمی شوند. این حیوانات وحشی در صورت ترس یا احساس خطر می‌توانند گاز بگیرند یا چنگ بزنند.
 
خانواده‌ای از راکون‌ها در حال شنا در استخر حیاط خلوت یک زوج کالیفرنیایی مشاهده شدند.

 ویدئویی که توسط یک زوج حیوان‌دوست در ساحل هانتینگتون گرفته شده است، حیوانات وحشی را نشان می‌دهد که در آغاز تعطیلات آخر هفته طولانی با شادی در استخر شنا می‌کنند.

جیمی سنا گفت که او و همسرش جینا ویلیامز حدود ساعت ۵:۳۵ صبح روز جمعه توسط سگ‌شان هنک که با صدای بلند پارس می‌کرد از خواب بیدار شدند.

وقتی سنا بلند شد تا ببیند چه چیزی سگ را آزار می‌دهد، متوجه این صحنه منحصر به فرد شد.

او گفت: سعی کردم هنک را آرام کنم و به رختخواب برگشتم و بعد او دیوانه‌تر شد! دوباره به بیرون نگاه کردم و سه راکون را دیدم که همگی در لبه استخر ایستاده بودند و یا مشغول بازی بودند یا می‌جنگیدند. لحظاتی بعد یک راکون به داخل استخر افتاد و دو راکون دیگر داخل استخر پریدند.

جیمی افزود: راکون‌ها حدود ۲۰ دقیقه در استخر ماندند و اصلا نگران تماشای ما نبودند. این اولین بار بود، در بیش از ۲۰ سالی که اینجا زندگی می‌کنم هرگز این را ندیدم. دو تا از حیوانات در نهایت رفتند، در حالی که سومی ۴۵ دقیقه دیگر باقی ماند.

خانم ویلیامز به ABC ۷ گفت: ما عاشقان واقعی حیوانات هستیم، بنابراین این یک لحظه فوق العاده برای ما و سرگرمی در بهترین حالت بود.

این زوج گفتند که استخر به تازگی بازسازی شده است، بنابراین دوستان خزدار آن‌ها در واقع اولین کسانی بودند که از آن لذت بردند.

علیرغم ظاهر زیبای آنها، اداره ماهی و حیات وحش کالیفرنیا توصیه می‌کند که مردم به راکون‌ها نزدیک نشوند یا به آن‌ها غذا ندهند.

راکون‌ها می‌توانند در صورت تهدید، نزدیک شدن و یا پیدا کردن غذا تهاجمی شوند. این حیوانات وحشی در صورت ترس یا احساس خطر می‌توانند گاز بگیرند یا چنگ بزنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar