وقت صبح/ زین مالک خواننده سابق گروه موفق وان دایرکشن در پیامی نادر و صمیمانه از طرفدارانش تشکر کرده است: «زندگی‌ام را مدیون شما هستم»

زین مالک خواننده بریتانیایی 30 ساله با پیامی صمیمانه از طرفداران خود تشکر کرده و به فضا مجازی بازگشته است.

زین مالک در پیامی احساسی از طرفدارانش برای حمایت مداوم آن‌ها تشکر کرده است. این آقای خواننده آخر هفته با انتشار توییتی نوشت:
«می‌خواهم از همه کسانی که در طول این سفر شگفت‌انگیز از من حمایت کردند تشکر کنم. به ویژه از طرفدارانم که زندگی‌ام را مدیون آنها هستم. دوستتان دارم و قدر شما را می‌دانم و هر کاری را که برای من انجام می‌دهید می‌ببینم.»

زین مالک که فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 2010 به عنوان عضوی از گره بریتانیایی وان دایرکشن آغاز کرد، در سال‌های اخیر بیشتر از انظار عمومی دور مانده است.


این تنها دومین توییت آقای خواننده در سال جاری است!

در حالی که بسیاری از طرفداران از این پیام و خبر جدید از خواننده محبوبشان هیجان زده شده‌اند، دیگران معتقدند که این پیام خداحافظی زین مالک با موسیقی است.

طرفداران از تصمیم آقای خواننده حمایت می‌کنند
یکی از طرفداران این آقای خواننده در پاسخ به این توییت نوشته است: «نمی‌دانم چگونه این پیام را درک کنم.

خیلی گیج‌کننده است. من صادقانه امیدوارم که تنها از حمایت ما سپاسگزار باشی.

امیدوارم به فکر انتشار آهنگ‌هایی جدید باشی. اگر نه، اشکالی ندارد. صنعت موسیقی هرگز اولویت اصلی تو نبوده و م برای همیشه دوستت خواهیم داشت و از تو حمایت خواهیم کرد!»

زین مالک آخرین بار در سال 2021 آهنگی جدید منتشر کرده است. به گزارش وقت صبح بر طبق شایعات او در حال آماده کردن چهارمین آلبوم استودیویی خود است.

این خواننده همچنین با گمانه زنی‌های مداوم در مورد احتمال بازگشت گروه وان دایرکشن مواجه شده است.

در ماه آگوست، او با انتشار ویدئویی در حال خواندن تک آهنگ این گروه به نام «Night Changes» به طرفداران امید بازگشت به این گروه را داد.

با توجه به تاریخچه مشکلات زین با هم گروهی‌هایش این ویدیو توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

زین در سال 2015 ضمن ترک گروه، ارتباط خود با سایر اعضای گروه را نیز قطع کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar