ورزش 3/ پرسپولیس برای سومین بار در تاریخ بدون انجام بازی قهرمان سوپر جام شد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی چند هفته بعد از فتح لیگ برتر در دیدار فینال جام حذفی موفق به شکست دادن استقلال شدند تا بدون انجام بازی، قهرمانی خود در سوپرجام را هم قطعی کنند.
پرسپولیس امشب در دربی شماره 101 با گل مهدی ترابی از استقلال پیش افتاد اما محمد حسین مرادمند در دقیقه 11+90 این گل را جبران کرد تا کار به وقت‌های اضافه بکشد. 5 دقیقه به پایان وقت‌های اضافه مانده بود که امید عالیشاه برای بار دوم پرسپولیس را پیش انداخت و این بار دیگر فرصتی برای جبران نبود و سرخ پوشان موفق شدند با نتیجه 2-1 بازی را ببرند و قهرمان جام حذفی شوند.


به این ترتیب قهرمان سوپر جام ایران در این فصل بدون انجام بازی مشخص شد، چرا که پرسپولیس هم در لیگ برتر قهرمان شد و هم در جام حذفی تا به این ترتیب به رؤیایی‌ترین شکل ممکن سه گانه خود را تکمیل کند. این اما اولین بار نبود که پرسپولیس بدون انجام بازی قهرمان سوپر جام شد.
آنها در سال 97 به دلیل انصراف استقلال از حضور در دیدار سوپرجام، بدون انجام بازی قهرمان شده بودند. یک سال بعد از آن نیز سرخ پوشان مثل همین فصل هم قهرمان لیگ برتر شدند و هم جام حذفی را فتح کردند تا بدون انجام بازی فاتح سوپرجام شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید