شهر سخت افزار/ ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ از یک کیبورد جدید بی‌سیم رونمایی کرده است که به دلیل داشتن ویژگی‌های جدید خود می‌تواند توجه علاقه‌مندان به صفحه کلید‌های گیمینگ را به سمت خود جلب کند.

کیبورد ROG Strix Scope II 96 از محصول گیمینگ مجهز به سوئیچ‌های خطی پیش روان‌شده ROG NX Snow است که به لطف فوم‌های لرزش‌گیر وعده تجربه تایپ کردن بی‌صدا را می‌دهد.



به گزارش Tomshardware، از آنجا که با سوئیچ‌های کاملاً جدید مواجه هستیم و ممکن است برخی کاربران به استفاده از سوئیچ‌های قدیمی‌تر علاقه‌مند باشند، ایسوس قابلیت تعویض تمام کلید‌ها و سوئیچ‌ها را برای کیبورد وایرلس ROG Strix Scope II 96 در نظر گرفته است.



گیرنده اختصاصی و جدید کیبورد گیمینگ ROG Strix Scope II 96
کیبورد گیمینگ ROG Strix Scope II 96 اولین محصول از Asus است که همراه با یک گیرنده اختصاصی جدید به نام ROG Omni عرضه می‌شود، مشابه آنچه در محصولات لاجیتک و کورسیر شاهد آن هستیم.



گیرنده ROG Omni به کاربر اجازه می‌دهد چندین دستگاه جانبی بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی ساخت ایسوس را از طریق  تنها یک دانگل به سیستم متصل کنند. علاوه بر این، ایسوس مدعی شده که دانگل فوق‌الذکر توانایی ارائه سرعت بالا و عدم تداخل سیگنال را دارد.

در کنار کلید و سوئیچ اختصاصی، کیبورد بی‌سیم ROG Strix Scope II 96 به سیستم نورپردازی Aura RGB در زیر کلید‌ها و همچنین تکیه‌گاه مچ دست مجهز شده که به صورت مغناطیسی به کیبورد متصل می‌شود.



سوئیچ‌های جدید ROG NX Snow دارای 3.6 میلی‌متر فضای حرکت و 1.8 میلی‌متر نقطه فعال‌سازی داشته و بسیار سریع‌تر از سوئیچ‌های 4 میلی‌متری NX Red ایسوس عمل می‌کند.

ایسوس در نهایت مدعی شده که اگر نورپردازی کیبورد ROG Strix Scope II 96 را غیرفعال کنید، با هر بار شارژ کامل این کیبورد گیمینگ بی‌سیم می‌توانید 15 هزار ساعت بازی و تجربه تایپینگ بدون قطعی داشته باشد.

نکته جالب آن است که با استفاده از کلیدهای ترکیبی از پیش تعیین شده این کیبورد می‌توانید سیستم نورپردازی بخش اعداد را به یک باتری سنج تبدیل کرده و میزان شارژ باقی مانده را بررسی کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم