ترنجی/ موتورولا امروز نسل سوم Moto G Stylus 5G خود را معرفی کرد و این یکی از اولین دستگاه هایی است که با چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام تجهیز شده است.

این دستگاه دارای یک قلم بوده که در کنار درگاه شارژ قرار دارد. البته باید بدانید که هیچ یک از عملکردهای بلوتوثی یا حساس به فشار موجود در قلم S Pen سامسونگ Galaxy S23 Ultra را ارائه نمی دهد اما در نوع خود جذاب است.

مدل ۲۰۲۳ موتورولا Moto G Stylus 5G دارای یک صفحه نمایش LCD در اندازه 6.6 اینچی IPS با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. یک سوراخ نمایشگر کوچک برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

موتو جی استایلوس امسال یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.88 و اندازه پیکسل‌های ۱ میکرومتر است. این دوربین در کنار یک ماژول فوق عریض ۸ مگاپیکسلی حضور دارد. این دوربین فوق عریض نقش دوربین ماکرو را هم ایفا می‌کند و شما از داشتن یک دوربین ماکرو اضافی بی‌نیاز می‌کند.

بخش نرم افزار دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MyUX موتورولا است. موتورولا فقط ۱ سال آپدیت سیستم‌عامل اندروید را وعده می‌دهد که واقعا یک عملکرد زیر سوال محسوب می‌شود. با این حال تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه شما ارائه خواهد شد.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را به عهده گرفته است. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به بلندگوهای استریو، جک هدفون و ورودی مموری کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی اشاره کرد.

قیمت موتورولا موتو جی استایلوس 5G مدل ۲۰۲۳ چقدر است؟

این دستگاه در رنگ‌های مشکی کیهانی و قهوه‌ای عرضه می‌شود. قیمت مدل ۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن در امریکا برابر ۳۹۹ دلار است.

نظر شما درباره این دستگاه جدید موتورولا چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم