شهر سخت افزار/ MSI در همکاری با مرسدس AMG یک لپ تاپ تازه معرفی کرده که علاوه بر خصوصیات گیمینگ پیشرفته، حال و هوای ماشین مسابقه را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport یکی از جذاب‌ترین لپ تاپ‌ها در کامپیوتکس 2023 به شمار می‌آید.

هرچند عملکرد در بالاترین درجه اهمیت برای یک لپ تاپ گیمینگ قرار دارد، ویژگی‌های ظاهری نیز می‌توانند تجربه لذت‌بخش کاربران را دو چندان کنند. همکاری MSI با مرسدس در تولید نسخه جدیدی از لپ تاپ Stealth 16 گیمرها را برای ورود به پیست مسابقه آماده می‌کند.

لپ تاپ 16 اینچی MSI Stealth 16 جدید با عناصر مخصوص برند آلمانی مرسدس AMD طراحی شده است. لوگوی این کمپانی در پشت لپ تاپ قرار گرفته و خطوط به کار رفته در ساخت بدنه نیز یک خودروی مسابقه را به ذهن می‌آورند. بدنه با ضخامت 19.95 میلی‌متر و از جنس آلیاژ منیزیم آلومینیوم تولید شده و وزنی معادل 1.86 کیلوگرم دارد. 

لپ تاپ MSI Stealth 16 نسخه مرسدس AMG مشخصات یک پرچم‌دار را دارد و با نمایشگر OLED دارای وضوح 3840 در 2400 پیکسل به میدان آمده است. این نمایشگر OLED قادر است تا 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.

پردازنده پرچم‌دار Core i9-13900H نهایت عملکرد را برای لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG به ارمغان آورده و در کنار آن تا 32 گیگابایت رم DDR5 و تا 2 ترابایت حافظه NVMe SSD قرار داده شده است. 

مشتریان می‌توانند نسخه مرسدس لپ تاپ MSI Stealth 16 را با گرافیک تا RTX 4070 خریداری نمایند. از فناوری Cooler Boost 5 برای خنک کردن پردازنده و گرافیک استفاده می‌شود که از دو فن و 5 لوله حرارتی برخوردار است. 

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG به اترنت 2.5 گیگابیت، Wi-Fi 6E، حسگر اثر انگشت و درگاه تاندربولت 4 مجهز شده است. کیبورد دستگاه نیز توسط SteelSeries طراحی شده و از RGB برخوردار است.  برخی از نسخه‌های این لپ تاپ با لوازم جانبی مانند موس پد، موس، کیف و فلش USB عرضه می‌شوند.

همکاری با تیم مسابقه مرسدس AMD و خصوصیات رده بالا، قیمت لپ تاپ MSI Stealth 16 را به 3299 دلار رسانده است. از زمان عرضه این دستگاه اطلاعی در دست نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم