آی تی رسان/ پیش از این در خصوص هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل موسوم به Reality Pro صحبت‌های زیادی مطرح شده است؛ اما در این میان شرکتی به‌دنبال ساخت یک دستگاه واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی است که نام آن احتمالا به ذهن هیچ‌کس خطور نکرده است.

این شرکت Nothing نام دارد و حداقل به‌نظر می‌رسد که با همکاری یک طراح مشهور با نام Junha Kam سرگرم توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی جدید است. این محصول Nothing Voyage (1) نامگذاری شده و یک هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با ظاهری مشابه عینک اسکی است.

این دستگاه امکان ورود کاربران به دنیایی جدید را فراهم می‌کند. Voyage (1) روی برنامه‌های ویژه تمرکز نموده و آنها را با برنامه‌های نظارت بر سلامت در اپل واچ مقایسه می‌کند.

این هدست به افزایش جذابیت بازی‌های واقعیت افزوده نظیر Pokemon Go AR و ورود این بازی‌ها به خانه‌های مردم کمک می‌کند. Nothing Voyage (1) به کاربران امکان می‌دهد تا واقعیت جدیدی که فراتر از واقعیات موجود قرار دارد را تجربه نمایند. این هدست، خیابان‌های ساده را مملو از اطلاعات نموده و یک بزرگراه خسته‌کننده را به جاده کوهستانی جالبی برای رانندگی تبدیل می‌کند. همچنین با وجد این هدست، یک آسمان آرام پر از شفق‌های قطبی می‌شود.

این موارد از جمله ویژگی‌های محصول جدید Nothing به‌شمار می‌رود؛ دستگاهی از رابط کاربری Glyph و طراحی چشم‌نوازی برخوردار است.



رابط Glyph به نوبه خود به کاربران کمک می‌کند تا از دنیا و محیط اطراف خود آگاه شوند. همچنین Nothing به منظور ارتقاء تجربه واقعیت ترکیبی احتمالا یک جفت کنترلر دستی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که در حین حرکت نیز قابل استفاده بوده و ویژگی‌های ارائه شده توسط آن به کاربران امکان می‌دهند تا مثلا هنگام انجام حرکات ورزشی، دنیای اطراف خود را مشاهده کنند. در واقع رابط Glyph می‌تواند به‌عنوان نوعی نشانگر عمل نماید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم