فارس/ حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای جبهه مردمی آزادی فلسطین، منجر به شهادت ۵ تن از اعضای فرماندهی کل آن شد.

ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز (چهارشنبه، ۳۱می) به یکی از مقرهای فرماندهی کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در مرز لبنان و سوریه جمله کرد.

خبرنگار شبکه «الجزیره» بعد از اعلام این خبر، گزارش داد: ۵ تن از اعضای فرماندهی کل جبهه مردمی در حمله صبح امروز صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

شبکه «المیادین»، روز دوشنبه (۲۹می)، از حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داده بود. المیادین به نقل از منابع امنیتی دمشق نوشت که آن حمله هوایی هیچ تلفات انسانی به دنبال نداشته است.

این شبکه لبنانی همچنین تاکید کرد که هیچ یک از نیروهای جنبش حزب‌الله لبنان در مواضعی که بامداد دوشنبه، هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفتند، حضور نداشته‌اند.

این تحرکات رژیم صهیونیستی در حالی افزایش یافته که روز  یکشنبه، (۲۱می) جنبش حزب‌الله لبنان به مناسبت بیست و سومین سالروز آزادسازی جنوب این کشور، یک رزمایش نظامی بزرگ را با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان برگزار کرد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به عنوان یک جنبش نظامی از جناح‌های مقاومت فلسطین در تمام درگیری‌ها، بر آمادگی خود برای شرکت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است؛ این جنبش در جنگ پنج روزه اخیر غزه با رژیم اشغالگر نیز اعلام کرده بود که درصورت گسترش درگیری، در کنار جنبش‌های «حماس» و «جهاد اسلامی» مبارزه خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar