آخرین خودرو/ تصاویر رسمی از فیس لیفت هاوال H6 منتشر شد. این نسخه تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده و حالا با چهره ای بروز تر و مدرن تر و همچنین پیشرانه های قوی تر به فروش خواهد رسید.

تغییرات مثبت در جلو و عقب
به گزارش آخرین خودرو، فیس لیفت هاوال H6 به عنوان مدل ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد. تصاویر موجود حکایت از آن دارند بیشترین تغییرات در نمای جلو و عقب اعمال شده و نمای جانبی تقریباً دست نخورده باقی مانده است.

جلو پنجره جدید بخش زیادی از نمای جلوی هاوال H6 را در بر گرفته و با طرحی خاص و نشان برجسته کمپانی، چهره‌ ای با ابهت به خودرو بخشیده است. در زیر جلو پنجره یک ورودی هوای عریض قرار گرفته و چراغ‌های این نسخه درون قابی مشابه با عدد ۷ انگلیسی جا خوش کرده اند. تأمین کننده اصلی نور در شب مجموعه ای از چراغ های LED است. این چراغ ها در دو گروه تقسیم بندی شده و پرتاب نور هر گروه به ترتیب به ۱۱۰ و ۱۹۰ متر می‌رسد.

در نمای عقب فیس لیفت هاوال H6 مهم‌ ترین تغییر حذف چراغ‌ های به هم پیوسته و استفاده از دو چراغ مجزاست. این تغییر فضای کافی را برای قرارگیری لوگوی هاوال بین دو چراغ فراهم کرده؛ درب صندوق عقب فرمی مشابه با مدل قبلی دارد و یک اسپویلر در انتهای سقف به چشم می خورد.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۷۰۳، ۱۸۸۶ و ۱۷۳۰ میلی‌متر است و فاصله محوری نیز به ۲۷۳۸ میلی‌متر می رسد. با چنین ابعادی باید گفت فیس لیفت هاوال H6 از لحاظ جثه اندکی بزرگ تر شده؛ البته به احتمال قوی تغییر ابعاد نتیجه استفاده از سپرهای جدید در جلو و عقب است.

مشخصات فنی فیس لیفت هاوال H6
اگرچه پیشرانه های مدل ۲۰۲۴ همان نمونه های به‌ کار رفته در مدل ۲۰۲۳ هستند، اما بروز آوری شده و راندمان بیشتری دارند. قدرت موتور ۱.۵ توربو اکنون به ۱۷۴ اسب بخار افزایش یافته و خروجی موتور ۲ لیتری توربو از ۲۰۸ اسب بخار به ۲۲۸ اسب بخار ارتقا پیدا کرده است. همچنین مصرف سوخت نسخه ۲ لیتری بهینه تر شده و در هر صد کیلومتر ۸.۱ لیتر بنزین می سوزاند. هر دو موتور به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه متصل هستند. انتظار می‌رود نسخه ‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی فیس‌ لیفت هاوال H6 نیز به زودی معرفی شوند.

هاوال H6 همچنان یکی از پرفروش ترین محصولات گریت وال به شمار می‌ رود. پیش بینی می شود نسخه فیس ‌لیفت این کراس اوور کامپکت در نمایشگاه خودروی پکن که هفته آینده برگزار خواهد شد، در معرض دید عموم قرار بگیرد. گفتنی است در گذشته نه چندان دور H6 پرفروش ترین شاسی بلند بازار چین بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir