خراسان/ حسن فتحی چهارشنبه هفته جاری با فیلم «مست عشق» به سینما می‌آید. این فیلم پنجمین ساخته سینمایی فتحی است. شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور بازیگران ایرانی «مست عشق» هستند و دیگر بازیگران آن ترکیه‌ای هستند.
مژده لواسانی با برنامه «بسته پیشنهادی» به تلویزیون بازگشت. پخش این برنامه در سال جدید، از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه از سر گرفته شد. زمان پخش «بسته پیشنهادی» در سال 1403  تغییر کرده  و از این پس به جای ساعت 22، ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.
سوگل خلیق از سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با فیلم «آخرین تولد» اثر برادران محمودی در سینمای آنلاین فیلم‌نت دیده می‌شود. الناز شاکردوست، پدرام شریفی، آرمین رحیمیان، شیدا خلیق و نیلوفر کوخانی نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.
سامان صفاری بازی در سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار را به پایان رساند. این مجموعه پلیسی است و بازیگرانی مانند محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، سپند امیرسلیمانی و رز رضوی، مهرداد ضیایی و خسرو شهراز در آن حضور دارند.
یوسف تیموری از دوشنبه هفته جاری بازپخش سریال کمدی «زندگی به شرط خنده»  به کارگردانی   مهدی مظلومی را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن خواهد داشت. این مجموعه اولین‌بار سال 85 پخش شد. زنده‌یاد رضا داوودنژاد نیز در این سریال حضور دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar