فیلم نیوز/ هوتن شکیبا شوخی بامزه‌ای با سلبریتی‌ها و بازیگرهای مطرح جهان که کت‌وشلوارهایی قهوه‌ای به پوشیده‌اند کرده و آنها را در کنار تیپ حبیب «لیسانسه‌ها» قرار داده است. شکیبا تاکید کرده که حبیب فراتر از زمانه خودش لباس می‌پوشیده است.
 حبیب یکی از شخصیت‌های جذاب سریال «لیسانسه‌ها» بود که علاقه زیادی به رنگ قهوه‌ای داشت. همیشه کت‌وشلوارهایی در این طیف رنگی می‌پوشید و خودش را حبیب قهوه‌ای معرفی می‌کرد.
 شکیبا در شرح این عکس نوشته :«سایزشون نیست، اما می‌خوان شبیه حبیب باشن»

حبیب شخصیتی تازه به دوران رسیده بود که با وجود تیپ بسیار بدی که داشت خودش را از همه برتر می‌دید و گمان می‌کرد دخترها یک دل نه صد دل عاشقش هستند. او به واسطه پوشیدن کت و شلوارهای قهوه‌ای با کفش کتانی سفید، به مظهر بدتیپی تبدیل شده بود.
حالا هوتن شکیبا با انتشار تصاویری از بازیگران مطرح هالیوودی با کت‌وشلوارهایی قهوه‌ای از حبیب دفاع کرده و نوشته: «تیپ حبیب رو مسخره می‌کردین کی ضرر کرد؟ دیدید حبیب جلوتر از زمانه خودش بود.»
 شکیبا برای این عکس هم نوشته :«همینا رو حبیب می‌پوشد بهش زن نمی‌دادن ، اما برای ایشون دست و پا می‌شکنن.»
او زیر یکی از تصاویر نوشته است: «همینا رو حبیب می‌پوشید بهش زن نمی‌دادن الان واسه ایشون دست‌وپا می‌شکونن.» زیر تصویر دیگری نوشته: «حبیب آوانگارد و پیشرو بود. کافیه یا بازم ثابت کنم؟» زیر تصویری از جانی دپ که کت‌وشلوار قهوه‌ای گشادی به تن دارد هم نوشته: «سایزشون نیست ولی می‌خوان شکل حبیب باشن.»
صفحه‌های مختلف اینستاگرامی با این استوری‌ها شوخی کرده‌اند و آنها را با کپشن‌های بامزه‌ای بازنشر داده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar