صبا/ شب گذشته اکران خصوصی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده در رزمال برگزار شد. اکران عمومی این فیلم از امروز آغاز می‌شود.
شب گذشته اولین اکران خصوصی فیلم در رزمال در غیاب کارگردان و بازیگران فیلم و با حضور فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس فیلم برگزار شد و او درباره مضمون و محتوای این اثر و حضورش در این پروژه توضیحاتی ارائه داد.


«مست عشق» که پیش از شروع اکران رکورد فروش افتتاحیه را با فروش نزدیک به سه میلیارد تومانی از آن خود کرده، برای مخاطبان سینمای ایران و علاقمندان به سریال‌های ترکیه‌ای، یک اثر کنجکاوی‌برانگیز است و شب گذشته، اولین اکران فیلم پس از حدود پنج سال به کنجکاوی‌ها پایان داد؛ فیلمی خوش‌ساخت همانطور که از خالقش سراغ داشتیم با حضور موفق عوامل فنی و بازیگران سینمای ترکیه، به طوری که می‌توان حرکت حسن فتحی را یک گام مهم‌ در تولید فیلم در قالب محصول مشترک قلمداد کرد.
برخی منتقدان روی فیلمنامه، شخصیت‌ها و بازی‌ها نقدهایی داشته‌اند اما آنها هم منکر موفقیت فیلم در ساختار بصری نیستند. فیلم می‌تواند به عنوان یک اثر قصه‌گو و سرگرم‌کننده مخاطب را با خود جلو ببرد و به نیاز او پاسخ بگوید و همین می‌تواند برای خالقانش یک امتیاز مثبت باشد گرچه شاید در کارنامه سازنده میوه ممنوعه، مدار صفردرجه، شهرزاد، پستچی سه بار در نمی‌زند و کیفر، در اندازه بهترین آثار او نباشد.
شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، ابراهیم چلیکول (اسکندر) هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، سلما ارگچ (همسر مولانا) ، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده‌اند.

از سایر عوامل اصلی فیلم می‌توان به تهیه کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحى و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدى، مدیر فیلمبردارى: مرتضى پورصمدى، مدیر هنرى: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدوارى، سرپرست گروه کارگردانى: محمدرضا رستمى، دستیار اول و مدیربرنامه ریزى: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه هاى ویژه میدانى: آیتکین یالچین، مدیرصدابرداری: جیهان آلینگان، طراح بدلکارى: شاهین کاراکوش، عکاس: مرتضی اتابکی، طراح کانسپت: رضا همتی راد، تهیه کننده اجرایی: فریده اوزال، مدیر پست پروداکشن: رضا اوزال، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا و شرکت ای. ان. جی اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar