آخرین خبر/ چهره ها و خبر ها در روزی که گذشت 
. مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند. به گزارش هفت صبح، نام این سریال «پدر قهوه» است و قصه مردی را روایت می‌کند که تبدیل به مافیای قهوه در ایران می‌شود.

. نیکی کریمی فردا ساعت 22، فیلم «شیفت شب» ساخته خودش را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. این فیلم با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان و امیر آقایی محصول سال 93 است.

. سعید پورصمیمی با فیلم «پرویزخان» اثر علی ثقفی در راه سینمای آنلاین است. این فیلم جمعه هفته جاری در فیلم‌نت اکران می‌شود. «پرویرخان» 23 اسفند اکران شد و حدود سه میلیارد و 300 میلیون فروخت.


. بهزاد خلج هفته آینده با فصل دوم «آقای قاضی» به تلویزیون می‌آید. این مجموعه با نام «آقای قاضی شعبه 121» پنجشنبه و جمعه‌ها روی آنتن می‌رود. خلج نقش قاضی را در این مجموعه برعهده دارد.

. المیرا شریفی‌مقدم به دلیل اجرای برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» از اجرای «به افق فلسطین» انصراف داده بوده. حسین حسینی در نشست خبری برنامه، درباره علت غیبت شریفی‌مقدم این توضیح را اعلام کرده است.

. مسعود ده‌نمکی در «برمودا» گفته است که در دولت محمود احمدی‌نژاد، جزو گزینه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده. او همچنین گفته از زمانی که روزنامه‌نگار بوده با احمدی‌نژاد آشنایی داشته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar