فیلم نیوز/ فصل دوم «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان از پنجشنبه هفته آینده روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. در ادامه فصل اول، این‌بار هم بهزاد خلج ایفاگر نقش آقای قاضی است. یکی از مهمترین نکات قوت این مجموعه، ملموس بودن دادگاه‌ها و شیوه متفاوت مراوده قاضی با شاکیان و پرونده است.
«آقای قاضی» مجموعه است که براساس پرونده‌های مختلف قضایی ساخته شده و قرار است در خلال ماجراهایی که بین شاکی و متشاکی و قاضی رخ می‌دهد یک آموزش حقوقی هم به مخاطبان داده شود.
بهزاد خلج که در جشنواره سال گذشته موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را برای بازی در فیلم «مجنون» از آن خودش کند یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های «آقای قاضی» است.
 تمامی بازیگران سریال «اقای قاضی» به استثنای بهزاد خلج از بین هنرجویان بازیگری انتخاب شده‌اند.
خلج در ارتباط با پرونده‌های مختلف، در نقش یک قاضی سخت‌گیر اما در عین‌حال شوخ‌طبع ظاهر می‌شود و سعی می‌کند مدیریت دادگاه را به نحوی پیش ببرد که نه برای مخاطبان خسته‌کننده باشد و نه ذره‌ای از باورپذیری آن کم شود. خیلی‌ها تا مدت‌ها گمان می‌کردند بهزاد خلج واقعا قاضی است و اتفاق‌های داخل دادگاه کاملا واقعی هستند.
نکته قابل توجه اینجاست که با وجود انتخاب بازیگران ناشناس برای بازی در اپیزودهای مختلف «آقای قاضی»، هیچ‌وقت از آنها بازی تصنعی ندیده‌ایم. کاملا مشخص است که بازیگران با حساسیت زیادی انتخاب می‌شوند و کارگردان کاملا تلاش می‌کند همه‌چیز واقعی به نظر برسد. مسولیت انتخاب بازیگران این پروژه بر عهده «کیومرث مردای» است که در این مسولیت روژه‌هایی چون «زخم کاری»، «منصور»، «هناس»، «مجنون»، «آبی روشن» و… را در کارنامه دارد.

باید دید «آقای قاضی» در فصل جدید به چه صورت خواهد بود و این‌بار در شعبه 121 ماجراها به چه سمتی خواهند رفت.
فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar