آخرین خبر/ طبق روال همیشه، در این هفته نگاهی داشتیم به مهمترین و پربازدیدترین مطالب کاشی سینما و چهره ها. در ادامه با هم سوژه هایی که در طول هفته مورد توجه و واکنش شما مخاطبان عزیز آخرین خبر قرار گرفته است را مرور می کنیم:
حاشیه هفته:
فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود.
پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. 

 ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

نگرانی هفته:
 «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل بدلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان بستری شده است.
شنیده می‌شود این بازیگر سینمای ایران شرایط جسمی خوبی نداشته و همین اتفاق نیز باعث شد که مادر «ترانه علیدوستی» به سوالی درباره سلامتی دخترش پاسخ بدهد.

 باز هم هوش مصنوعی و تصویرسازی های جعلی دردسر ساز شد! تمامی عکس های منتشر شده از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان فیک است.

مادر ترانه علیدوستی درباره حواشی پیش آمده نکاتی را تاکید کرد. مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام از اخبار منتشر شده درباره بیماری این بازیگر شاکی شد و اعلام کرد که حال ترانه علیدوستی خوب است.

حواشی هفته:
 پرونده مرگ زهره فکور صبور بازیگر معروف سینما و تلویزیون که با شکایت مادرش از جوانی آشنا به جریان افتاده بود، با قرار منع تعقیب روبه‌رو شد.

در حالی که حدود یک ماه از اکران فیلم بی بدن در سینماها میگذرد و این فیلم اجتماعی با استقبال مخاطبان مواجه شده و عنوان دومین فیلم پرفروش اجتماعی را از آن خود کرده است؛ خبر  می‌رسد وکیل خانواده آرمان عبدالعالی از عوامل این فیلم خواسته چندین سکانس خاص این فیلم حذف شود در غیر این صورت آنها از عوامل فیلم شکایت خواهند کرد.

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
مجید قناد به تازگی در برنامه ای که کامران نجف زاده اجرای آن را برعهده دارد (برمودا) اظهاراتی جنجالی داشته که باعث شده یکی از عموهای فیتیله‌ای پس از سال‌ها به موضوع قهرشان واکنش نشان بدهد.







به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar