آخرین خبر/ قهرمانان سینمای اکشن به‌طور معمول مردانی عضلانی هستند مثل راک و جیسون استتهام. ما هم عادت کرده‌ایم این مردان خشن را به‌عنوان شخصیت اصلی سینمای اکشن ببینیم. برای همین وقتی چندوقت یک بار اکشنی زنانه می‌بینیم به‌ وجد می‌آییم. «کیت» که مدتی قبل اکران شد یکی از موفق‌ترین اکشن‌های زنانه چند سال اخیر است. اکشنی که به‌ خاطر سبک بصری خاص، خلاقیت در فیلم‌برداری، تنوع شیوه‌های ارائه مبارزه، التهاب خاص داستان و جنبه‌های عاطفی‌اش نگاه‌های زیادی را به‌خود جلب کرد. اگر طرفدار یک تریلر حادثه‌ای و جذاب هستید با معرفی این فیلم همراه ما باشید. داستان درباره یک آدمکش حرفه‌ای به‌نام «کیت» است؛ زنی که از کودکی و بعد از قتل پدر و مادرش توسط یک‌ نفر برای انجام ماموریت‌های دشوار آموزش‌های ویژه دیده است و حالا که بزرگ شده تنها یک قانون دارد؛ آن‌ هم وقتی یک کودک بین آدم‌ها باشد شلیک نمی‌کند. او بعد از انجام آخرین ماموریت مسموم می‌شود و می‌فهمد فقط یک روز دیگر زنده است، برای همین تلاش می‌کند از کسی که عامل مرگش است انتقام بگیرد. اما همزمان ناچار به همراهی با یک دختر نوجوان هم می‌شود. او در حالی که در قبال دخترک احساس مسئولیت می‌کند و توان جسمی‌اش هم رو به اتمام است برابر بزرگترین باند یاکوزای ژاپن بجنگد... (تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

کولاک دوربین و اکشن

به‌طور معمول سینمای اکشن را با ضرباهنگ بالا می‌شناسیم. این‌ بار هالیوودی‌ها چند بازیگر شناخته‌شده سینمای‌شان را به توکیوی ژاپن بردند تا با استفاده از ویژگی‌های خاص این شهر، مثل شلوغی، کوچه‌های باریک، پشت‌بام‌هایی پر از نور و تبلیغ انیمه، یک اکشن متفاوت، با ضرباهنگ بالا و فیلمبرداری روان بسازند. اکشنی که در آن یک قهرمان که برای انتقام در منگنه زمان هم محصور شده و فرصت کمی دارد باید از کوچه‌های خیس و تنگ از پس مردانی خشن و مجهز بربیاید. دوربین ماجراجویانه از زوایای مختلفی قهرمان را دنبال می‌کند تا شاهد مبارزاتش باشیم. مبارزاتی که فقط محدود به شلیک نیست و گاهی در یک فضای کوچک درگیری یک نفر با چند نفر شکل می‌گیرد. می‌توانید این اکشن جذاب را که توام با تعقیب و گریز است و چرت مخاطب را پاره می‌کند از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). اگر در تماشای فیلم مشکل داشتید آخرین خبرتان را به‌روز کنید.
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 







           

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar