نمناک/ جوجه کباب زعفرانی زمانی خوشمزه تر می شود که موادی که تکه های مرغ را به آن آغشته می کنید، درست انتخاب شده باشد. حتما متوجه شده اید که جوجه های رستورانی بافت و طعم متفاوتی دارند، بافت و طعمی که راز اصلی آن در مرینیت جوجه سرآشپزهای حرفه ای پنهان است و مراحل مزه دار کردن جوجه متفاوت انجام می شود و ما در این بخش به آن پرداخته ایم.

روش مزه دار کردن جوجه کباب خوشمزه رستورانی
راز خوشمزگی جوجه کباب های رستورانی، مزه دار کردن درست به شیوه ای است که مراحلش را در ادامه میخوانید:
اولین مرحله مرینیت جوجه کباب رستورانی، مخلوط کردن مرغ خرد و شسته شده با زعفران دم کرده است؛ زعفران و مرغ را مخلوط کنید و روی ظرف سلفون کشیده و اجازه دهید یک ساعت داخل یخچال بماند.
بعد از 1 ساعت، مرغ زعفرانی شده را با روغن مایع مخلوط کنید و خوب ماساژ دهید تا روغن روی تکه های مرغ جوجه کباب شما را کاور کند.
حالا نوبت اضافه کردن سس جوجه کباب است که باید سس خردل، مایونز و ماست را با آب لیموترش، نمک و فلفل سیاه در ظرف دیگری ترکیب کرده و به مواد جوجه اضافه کنید.
حالا جوجه ها را با این سس خوب ترکیب کرده و با دست کمی مواد را به خورد جوجه ببرید و فلفل دلمه درشت خرد شده را اضافه کنید.
برخلاف روش بسیاری از خانم های خانه دار، پیاز جوجه کباب باید در مرحله آخر به مواد اضافه شود؛ پس حالا که تمام مواد سس جوجه کباب را اضافه کردید، پیازهای خلالی ریز شده را به آن اضافه کرده و مجدد آن را برای مدت چند ساعت داخل یخچال قرار دهید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar