پارسی دی/  ساندویچ ها یکی از محبوب ترین غذا ها در دنیا هستند مخصوصا اگر رژیمی تهیه شوند زیرا شما می توانید با خیال راحت این ساندویچ سالم را در خانه تهیه کنید. ساندویچ مرغ رژیمی با قارچ و سس مخصوص تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه با نان جو این ساندویچ کم کالری را میل کنید. 
مواد لازم
مرغ ریش ریش ۱ عدد
کاهو ۱ دسته کوچک
خیارشور ۶ عدد
قارچ پخته شده ۸ عدد

گردو ۱/۲ لیوان
ذرت بخارپز شده ۱/۲ لیوان
ماست کم چرب ۱/۲ لیوان
روغن زیتون ۲ ف غذا خوری
آبلیمو ۱/۲ ق چای خوری
نان جو به تعداد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن به مقدار لازم
طرز تهیه ساندویچ رژیمی مرغ
مرحله اول: پخت مرغ
ابتدا باید مرغ را بپزید برای این کار سینه مرغ را به همراه کمی روغن تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند و بعد یک پیاز ۴ قاچ شده به همراه کمی نمک و فلفل سیاه و یک عدد برگ بو تفت دهید و روی مواد آبجوش بریزید و بگذارید تا سینه مرغ حسابی پخته شود و بعد از پخت از آب مرغ خارج کنید و ریش یا خرد کنید.
مرحله دوم: آماده سازی قارچ
در ادامه قارچ ها را بشورید و پوست روی قارچ را بگیرید و اسلایس کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن و آبلیمو با حرارت بالا تفت دهید تا سبک و آب اضافه کشیده شود و بعد آب و روغن اضافه را بگیرید.

مرحله سوم: آماده سازی مواد ساندویچ
در ادامه خیارشور ها را بشورید و خیلی ریز خرد کنید، کاهو را نیز شسته و به صورت ساطوری ریز خرد کنید. داخل یک کاسه مرغ ریش شده و قارچ و خیارشور و کاهو را بریزید و ذرت بخارپز شده را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید.
مرحله چهارم: تهیه ساندویچ
در ادامه باید داخل یک کاسه ماست و روغن زیتون و کمی نمک و فلفل سیاه و آویشن به همراه آبلیمو اضافه کنید و خوب هم بزنید تا سس یکدست شود و روی مواد بریزید و داخل نان باگت جو قرار دهید و سرو کنید یا می توانید مواد را در یخچال قرار دهید تا مزه ها به خورد هم برود و بعد سرو کنید. نوش جان
فوت و فن های دستور پخت ساندویچ مرغ رژیمی
می توانید آب مرغ را نگهداری کنید و برای تهیه سوپ استفاده کنید یا از ابتدا کم آب بریزید تا مرغ خوب پخته شود.
به دلخواه می توانید از سبزیجات دیگر نیز داخل این ساندویچ استفاده کنید.
می توانید مقدار ماست را بیشتر بریزید یا از سس های رژیمی آماده نیز استفاده کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar