آخرین خبر/ رفتار با جاری جدید یا رفتار با جاری کوچکتر و بزرگتر چندان تفاوتی ندارد وقتی شما اصول را بدانید. یک جاری با سیاست در واقع انسان پلیدی نیست بلکه عاقلانه رفتار میکند.
بهترین رفتار با جاری جدید و قدیمی؛ با سیاست باش و عاقل
خانواده همسر شما بخشی مهم از زندگی‌ او هستند و همین قضیه باعث می‌شود بخش مهمی از زندگی شما نیز باشند. همسر شما همانند خودتان برادرش را دوست دارد و خواهان رفت و آمد و ارتباط خوب با خانواده برادرش است، اگر شما ارتباط خوبی با جاریتان نداشته باشید، رابطه دو برادر نیز با مشکل روبرو می شود. برای ارتباط بهتر با جاری نکات رفتاری این مطلب را رعایت کنید.
فاصله ها را حفظ کن
در ارتباط با جاری بیش از حد صمیمی نشوید و به درد و دل و غیبت از همسر و خانواده اش نپردازید، ممکن است جاری شما فرد امنی نباشد و در زمان ناراحتی تمام درد و دل ها و صحبت هایتان را بدون گفتن حرف های خودش باز گو نماید و مشکلاتی برای شما به وجود آورد.
حد و مرز‌ها را مشخص کن

تعیین حد و مرز برای حفظ رابطه سالم ضروری است، حد و مرزها خطوطی نامرئی هستند که از احساسات، افکار، و جسم شما محافظت می کنند. اگر حد و مرزهای تان را مشخص نکنید، دائم باید انرژی خود را صرف دیگران کنید و خود را نادیده بگیرید.
مؤدب باش
همیشه با جاری خود محترمانه صحبت کنید تا او نیز به خودش اجازه ندهد که پا را فراتر گذاشته و به شما توهین کند. از توهین و حمله به ویژگی‌های شخصیتی یکدیگر خودداری کنید اما اگر او شما را مورد هدف قرار داد بدون توهین پاسخش را بدهید.
پخته رفتار کن
همه ما اختلاف نظرات زیادی با یکدیگر داریم،اختلاف نظرات نباید باعث شود که به یکدیگر توهین نموده و از هم دور شویم،شما باید به نظرات هم احترام بگذارید و یاد بگیرید شرایط را از دریچه‌ی دیگری ببینید و اگر موافق چیزی نبودید، پخته رفتار کنید.
مهربان باش
حتی اگر از شدت خشم مجبورید دندان‌هایتان را به هم فشار دهید، مهربانانه سخن بگویید. اگر نمی‌توانید این‌گونه صحبت کنید، ساکت شوید و لبخند بزنید.
دائما به او فکر نکن
اگر جاری شما زندگی اش را بر مبنای استانداردهای شما قرار داده است به طوری که فکر می کنید به شما حسادت می کند، علت این رفتار در او ممکن است خودکم بینی، کودکی سخت، مشکلات زندگی، نارضایتی از همسر باشد. پس دائما به فکر رفتار اشتباه او نباشید زیرا اینگونه شما دچار وسواس فکری مخربی می‎شوید. اگر علت رفتار او را بر این مبنا قرار دهید که او مشکلی داشته، راحت تر می توانید با او کنار آیید و مدارا کنید.
شوخی بیجا نکن
شوخی های بیجا گاهی موجب کدورت و دلخوری می شود پس بهتر است نه تنها با جاری بلکه با برادر شوهرتان هم بیش از حد صمیمی نشوید و شوخی های بی مورد نکنید.
بی اعتنایی کن

زمانی که جاری شما موجب دلخوریتان شد، به اعمال و گفتار ایشان اعتنایی نکنید و هرگز انرژی و تمرکز خود را برای این مسائل هدر ندهید.
از خود گذشتگی بیش از حد ممنوع
برخی از افراد بسیار توقعی هستند و شما با انجام کارهایشان توقع آنها را بالا می برید، اگر جاریتان جزو این دسته است، بیش از حد از خود گذشتگی نکنید مثلا در جمع خانوادگی وقتی جاریتان می گوید فردا کار دارم سریع نگویید بچه را پیش من بگذار، این رفتارها برای یکبار، دوبار قشنگ است ولی اگر بیش از حد فدا کاری کنید، توقع او را بالا برده و لطفتان را وظیفه شما می داند.
چشم پوشی کن
زمانی که شما بر روی رفتارهای یک نفر حساسیت خاصی داشته باشید و یا بسیار به مشکلات ایجاد شده توجه کنید این موضوع باعث می شود که خودتان بیشترین آسیب را ببینید پس از برخی رفتارها و کارهای جاریتان چشم پوشی کنید و بهتر است به سادگی از برخی مسائل بدون هیچ گونه ناراحتی عبور کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar