خراسان/ ممکنه شما دوست عزیزی که این مطلب رو می‌خونین، تازه از فضا به سیاره ما اومده باشین و دل‌تون بخواد به‌یاد سیاره خودتون مردم‌آزاری کنین، اما ندونین روش کار تو زمین چه جوریاست. برای همین یک بسته کامل شامل گام‌به‌گام مردم آزاری در پارک‌ها با حل تمرین براتون آماده کردیم که تقدیم می‌شه. 
1. حتماً با طناب یکی از مسیرهای شلوغ و اصلی رو ببندین تا با رفقا والیبال بازی کنین. یادتون باشه حتما پایین ببندین که به کله بقیه گیر کنه.
2. اگه تعدادتون کمه در راستای مورد قبل طناب رو ببندین اما بدمینتون بازی کنین. 
3. اگه تنها هستین هم ناامید نشین، کافیه در محل‌های پرتردد با دوچرخه، موتور یا اسکیت ویژژژ از کنار ملت رد بشین و کاری کنین مدام نگران بچه‌هاشون باشن. 
4. گاز پیک‌نیکی بیارین برای سرخ کردن بادمجون یا ماهی. خیلی کیف می‌ده. چون حتی اگه برین تا چند ساعت بعدش بوش هست و گربه‌های طفلکی هم غیر از آدم‌ها حال‌شون گرفته می‌شه. 
5. یک لیزر بخرین و از فاصله دور بندازین تو چشم و چال ملت. با همین لیزر می‌تونین تو استادیوم‌های سیاره ما جوری شیرین کاری کنین که استاد خیابانی هم به وجد بیاد حین گزارش.
6. در پایان حتی اگه سطل آشغال در نزدیک‌ترین فاصله با شما بود پوست تخمه، ته مانده هندوانه و طالبی، فیلتر سیگار و بطری خالی آب معدنی رو روی زمین بندازین تا حسابی حال مردم سیاره ما گرفته بشه.     

نویسنده: دانیال دایی داووداینا طنزپرداز

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar