ایسنا/ مدیرکل ارشاد استان بوشهر اعلام کرد که آرمان گرشاسبی مانعی برای برگزاری کنسرت در بوشهر ندارد.

آرمان گرشاسبی قرار بود در دو روز آخر فروردین‌ماه امسال در بوشهر روی صحنه برود که بنابر دلالی نامعلوم کنسرت او لغو شد؛ کنسرتی که گفته می‌شود کلیه مجوزهای لازم را دریافت کرده بود. در همان زمان اما عبدالرحیم افروغ (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر) اعلام کرد که فضای برگزاری کنسرت‌های موسیقی در بوشهر مهیا است و مشکلی برای برگزاری مطابق با دستورالعمل‌های وزارت ارشاد وجود ندارد.

با این حال به واسطه لغو اختتامیه فستیوال «کوچه» و برگزار نشدن دو کنسرت آرمان گرشاسبی و معین زندی، شبهاتی درباره آینده برگزاری کنسرت در این استان وجود داشت که در راستای آن تماسی داشتیم با افروغ که هم علت لغو کنسرت گرشاسبی در بوشهر را از او جویا شویم.

افروغ به ایسنا گفت: «کنسرت آرمان گرشاسبی‌ مجوزهای لازم را دریافت کرده بود، منتهی لغو آن به علت ماجرایی بود که بین اداره اماکن و موسسه «آوای هنر» پیش آمده بود؛ البته این مشکل سوتفاهمی بیش نبود و با صحبت حل شد. در ارشاد مشکلی برای برگزاری کنسرت نداشتیم ولی فضا در مجموعه‌های نظارتی به سمتی پیش رفت که مجوز کنسرت آقای گرشاسبی لغو شد. پس از حل مشکل چون از زمان برگزاری گذشته بود، دیگر کنسرتی برگزار نشد اما برای برگزاری کنسرت آقای گرشاسبی در آینده و پس از برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس مشکلی نداریم.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar