رکنا/ کنسرت ارکستر با همراهی گروه کر به رهبری سرژیک میرزاییان در شامگاه آخرین چهارشنبه 1402 در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

این اجرای کنسرت ارکستر در تالار وحدت بعد از 2 سال تلاش مداوم و پیگیر وداشتن تمرینات مستمر با وجود وقفه های متعدد و تحمل پستی و بلندی های فراوان به دلیل مشکلات پیش آمده ازجمله بیماری کرونا، تعطیلات متعدد ،تغییرات درون گروهی، تغییر مکان تمرین و.... درنهایت با حضور ۱۳۰نفر نوازنده و خواننده کر به رهبری میرزاییان هنرنمایی کردند.

این اجرا شامل قطعاتی کلاسیک به زبان ارمنی بود که شب باشکوه و رویایی برای حاضران رقم زد طوری که هم بنده به عنوان عضو کوچکی از گروه کر و روابط عمومی گروه،هم تک تک نوازنده ها و اعضا گروه کر از  آهنگسازی و رهبری بی نظیر و فوق العاده میرزاییان حظ وافر بردند ؛ همچنین تمامی مهمانان و تماشاچیان حاضر در تالار وحدت به گونه ای از این اجرای زیبا و به یاد ماندنی و هدایت و رهبری درجه یک این گروه بزرگ لذت بردند که با تشویق های فراوان آنها ۴ قطعه مجدد تکرار شد. این کنسرت درحالی به روی صحنه رفت که یک روزه تمام بلیط ها فروخته شد و در روز اجرا بسیاری از آهنگسازان ( آقایان: آراز تروسیان، چهل میرانی، خانم موسوی و...) ، نوازندگان، خوانندگان ( آقای حسام آریان،...) بازیگران ( آقایان: نبی اله پیرهادی، داوود محمد آبادی و...) ،کارگردانان (اسماعیل براری و..‌) ومهمانان برجسته دیگری حضور پر رنگی و گرمی داشتند که بعد ازاجرا اظهار لطف های فراوان کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar