فارس/ توئیت یک کلمه‌ایِ وزیر امنیت داخلی اسرائیل با تک واژه «مسخره» در واکنش به حادثه امروز اصفهان، خشم چهره‌های سرشناس اسرائیلی را برانگیخت.

صبح امروز (جمعه) «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به آنچه رسانه‌های غربی پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده‌اند، واکنش نشان داد.
وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تنها با یک کلمه نوشت: «مسخره».
در پی این توئیت یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده. بن‌گویر در یک توییت نابخشودنیِ یک کلمه‌ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.
لاپید افزود: هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود، امروز صبح او را از کابینه بیرون می‌کرد. حتی وزرایی که در کنارش نشسته و مثل گوسفند سکوت می‌کنند هم در برابر اقدامات او مسئولند. آنها بخشی از شکست نابخشودنیِ امنیت و ارزش اسرائیل هستند.

در همین حال میکی لِوی، رئیس سابق و عضو فعلی پارلمان رژیم صهیونیستی نیز خطاب به بن‌گویر نوشت: شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!
گفتنی است؛ رسانه‌های غربی بامداد امروز بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر اصفهان مدعی پاسخ رژیم اسرائیل به عملیات ایران شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar