مهر/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دین و حجاب در موازات تهاجمات اندیشه‌ای و آماج حمله دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی امروز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر به عنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج قرار داده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج دشمنان می‌باشند.
وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی همچون ایالت متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متأثر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اذعان کرد: باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز به عنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است.
وی ضمن تجدید از آثار پژوهشگاه امام صادق (ع) گفت: این پژوهشگاه باید ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌بایست با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم افزایی ایجاد کند و بیشتر باید در موضوعات پژوهشی متمرکز باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar