خبرآنلاین/ نماینده ادوار مجلس گفت: به کسانی که به دنبال دعوا در داخل و متلک پرانی هستند، به صراحت می‌گویم این خط نفاق است و به کشور ضربه می‌زنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با منیبان، در رابطه با ادعای مشاور وزیر کشور مبنی بر اینکه اگر روحانی و ظریف بر سر کار بودند در ماجرای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران و پاسخ به این اقدام تروریستی معلوم نبود چه بلایی بر سرمان می آمد، اظهار کرد: پاسخ ایران به اسرائیل موجبات یک وفاق، وحدت و انسجام ملی را فراهم کرد. در جلسه آخر ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری در مورد وحدت ملی و قریب به این مضمون که یک بخشی هم ما مقصر هستیم، به آن اشاره کردند. در حال حاضر هر جریان، خط فکری و هر فردی که بخواهد در مسیر وفاق ملی، نفاق ایجاد کند قطعا دلسوز انقلاب نیست. 
 
او افزود:  خاتمی در انتخابات رسما شرکت نکرد اما در مورد پاسخ ایران به حمله اسرائیل بیانیه داد. روحانی، ظریف و جهانگیری موضع گرفتند و باید قدردان آنها بود هر جریانی که بخواهد ایجاد تفرقه کند و وحدت و انسجام ملی را خدشه‌دار کند، ادامه دهنده خط نفاق است.  آقایی که من نمی‌دانم واقعا سوابقش چقدر است‌ هم از این قائله مستثنی نیست.

 این چهره سیاسی تاکید کرد: آقای روحانی ۱۶ سال دبیر شورای امنیت ملی کشور بود امروز اگر صادقانه از مردم کف خیابان بپرسید می‌گویند ما فردی مانند ظریف می‌خواهیم تا در کسوت وزرات امور خارجه  بتواند  با تسلط و  نفوذ کلامی که داشت از ایران دفاع کند.  یکی از ضعف‌های بزرگ وزیر خارجه فعلی نفوذ و تسلط پایین است.

نماینده ادوار مجلس با تاکید براینکه در چنین موضوعاتی رییس جمهور و وزیر امور خارجه به شکل کامل دخیل نیستند، گفت: حتما مردم به خاطر دارند که وقتی روحانی گله کرد که من در حمله به  پایگاه آمریکایی بی اطلاع بوده‌ام، آقایان گفتند اصلا به شما ربطی ندارد کیهان هم گفت این تصمیمات در جای دیگری گرفته می‌شود.

او افزود: در حال حاضر  کابینه دولتی نمی‌بینیم. کدام کابینه دولت؟  تعدادی آدم مطیع و بله قربان گو دور هم جمع شده‌اند، بدون هرگونه سابقه اجرایی، سواد و تحصیلات پستی که به آن‌ها داده‌اند آن‌ها هم بله قربان می‌گویند. در ماجرای حمله ایران اگر آنها موافق بودند یا مخالف، چه اثری داشت؟ فرماندهی کل قوا در مورد این سیاست تصمیم می‌گیرند.

ایمن آبادی گفت: امروز نیاز است که همه یکدست حرف بزنیم تا یک حرف از کشور خارج شود. اسرائیل و صهیونیست‌ها دو دل هستند، آمریکا و بایدن نمی‌توانند تصمیم بگیرند و از قدرت موشکی ایران به لرزه افتادند. به کسانی که به دنبال دعوا در داخل و متلک پرانی هستند، به صراحت می‌گویم این خط نفاق است و به  کشور ضربه می‌زنند. دستگاه‌های امنیتی باید این افراد را شناسایی کنند و تذکرات لازم را بدهند.

او در پایان گفت: ایجاد یک موج توسط افراد قطعا دلسوزی برای کشور نیست. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar