فارس/ رئیس جمهور گفت: وحدت بین ایران و پاکستان،وحدت ناگسستنی است.همانطور که رهبر معظم فرمودند پیروز این میدان فلسطینی ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.
  
سید ابراهیم رئیسی پس از استقبال از سوی سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی لاهور، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.
رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، در سخنانی، گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.
رئیسی ادامه داد: ما در لاهور احساس هیچگونه بیگانگی نمی‌کنیم، احساس می‌کنیم بین مردمی هستیم که از جهت اعتقادی و دینی و روحیه انقلابی در کنار مردم ایران هستند و ما هم بین این مردم احساس خودمانی می‌کنیم.
رئیس‌جمهور گفت: ما دوست داشتیم در اجتماع مردم پاکستان و لاهور سخن بگوییم، لکن شرایط و وضعیت به نحوی شد که امکانپذیر نشد، اما از همینجا به مردم بسیار متدین و با بصیرت و انقلابی درود می‌فرستم.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، نیز تصریح کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می‌فرستم، روحیه دین‌مداری، انقلابی و دشمن‌شناسی مردم لاهور و پاکستان ستودنی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar