آخرین خبر/ محمودی، فعال سیاسی و رسانه‌ای با بیان اینکه شفافیت مجلس قبل مورد نقد است، بیان کرد در کشور حکمرانی رسانه‌ای درستی نداریم.

سیدمرتضی محمودی، فعال سیاسی  و نامزد دور دوم مجلس شورای اسلامی از استان تهران در مصاحبه با آخرین خبر گفت: مهمترین چالش های مجلس آینده توجه کافی به دو موضوع شفافیت و ارزش پول ملی است. شفافیت یکی از عناصری است که جذابیت را از مسئولیت ها می گیرد و همین باعث می‌شود شایسته گزینی همدر کشور افزایش یابد. البته در این زمینه نقدهایی به مجلس گذشته به دلیل فقدان شفافیت وجود دارد که امیدواریم در مجلس بعد گامهای موثری در این حوزه برداشته شود. 
همچنین در خصوص بالابردن ارزش پول ملی مجلس آینده کارهای زیادی دارد که باید انجام دهد تا امید به مردم بازگردد. 
ایشان خاطرنشان کرد پیگیری و تحقق این دو مسئله مقدمه افزایش مشارکت مردم در اداره کشور از جمله در حوزه تولید است.
وی با اشاره به خلا حکمرانی صحیح در کشور خاطر نشان کرد: شیوه حکمرانی در هر کشوری یکی از مواردی است که به عنوان یکی از پایه‌ای ترین مسائل کشور شناخته می‌شود و از جمله آن می‌توان به نقدهایی در حوزه حکمرانی سیاسی و رسانه ای و عدم انسجام و برنامه در روش و اجرای این مهم پرداخت.
محمودی با اشاره به عملیات ضد رژیم صهیونیستی و ضربه هایی که به لحاظ فیزیکی و روانی به دشمن خورد و پاسخ مفتضحانه اسراییلی ها افزود: متاسفانه رسانه‌ها در پرداختن به این موضوع آنچنان که باید میدان داری نکردند و حتی در مواردی از روایات دشمن جاماندند. ان شاءالله با تقنین و نظارت درست در مجلس آینده این ضعفها برطرف شود.
این فعال سیاسی و رسانه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس راجع به دستیابی سلاح اتمی اظهار کرد: وقتی ما در حکمرانی رسانه چارچوب و نقشه راه مشخصی نداشته باشیم و برخی مسئولین ما درک درستی از جایگاه خویش و اظهار نظرهایشان نداشته باشند می‌تواند هزینه های گزافی را برای کشور داشته باشد و حتی یک توئیت خط قرمزها را در نظر نمی‌گیرد و حوزه امنیت ملی را هدف قرار می‌دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar