اعتماد/ پرستار قلابی مرد معلول که مادر پیر او را کشته و مرد معلول را برای چند روز در خانه زندانی کرده ‌بود بعد از دو سال فرار بازداشت شد و به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

متهم که مردی جوان است به عنوان پرستار وارد خانه مقتول شده و او را به قتل رسانده و در اقدامی هولناک جسد را در کمد خانه مخفی کرده‌ بود.
گزارش این قتل خشن را عروس خانواده به مأموران داد. او گفت: شوهرم ساسان چند سالی بود که معلول شده ‌بود. من و دخترم نمی‌توانستیم از او مراقبت کنیم، به همین خاطر مادرشوهرم ساسان را به خانه‌اش برد و در آنجا از او مراقبت می‌کرد. یک پرستار به نام نیما هم برای او استخدام کرده ‌بود. من و دخترم آخر هفته‌ها برای سر زدن به شوهر و مادرش به خانه آنها می‌رفتیم. روز حادثه وقتی وارد خانه شدم با وضعیت بدی روبه‌رو شدم. از شوهرم و مادرش خبری نبود. خانه را به دقت گشتم و متوجه شدم که شوهرم در یک اتاق است و چند روزی بدون آب و غذا مانده و توان صحبت کردن هم ندارد و همان‌جا رها شده‌ است. مادرش هم نبود. یک‌دفعه روی زمین رد خون را دیدم و وقتی آن را دنبال کردم به کمد دیواری رسیدم. در کمد را باز و جسد مادرشوهرم را پیدا کردم.
وقتی مأموران به محل رسیدند جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند. تحقیقات نشان داد خودروی هیوندای زن سالمند و طلاها و مقداری پول از خانه او سرقت شده‌ است. ضمن اینکه از نیما، پرستار مرد معلول هم خبری نبود.
تحقیقات برای پیدا کردن نیما راه به جایی نبرد تا اینکه دو سال بعد پلیس متوجه شد نیما که از مرز خارج شده‌ بود دوباره به ایران برگشته‌ است. به این ترتیب مرد جوان بازداشت شد.
نیما به پلیس گفت نقشی در قتل نداشته و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده ‌است. او گفت: روز حادثه وقتی وارد خانه شدم، دیدم هیچ‌کس نیست. وضعیت خانه به هم ریخته و زن سالمند خودکشی کرده‌ بود. من هم از ترس، پسرش را داخل اتاق و جسد پیرزن را هم داخل کمد گذاشتم و فرار کردم.

مأموران هیوندای مقتول را از داخل پارکینگ خانه برادر متهم پیدا کردند. این بار متهم ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: به مقتول طلا فروخته بودم و قرار بود به من 6 میلیارد تومان بدهد اما نداد. من هم ماشین هیوندای او را برداشتم و حین درگیری مقتول فوت کرد و جسدش را داخل کمد گذاشتم.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند سندی که مقتول به عنوان رسید از مقتول ارائه داده است و اثر انگشت زن مسن را هم دارد بعد از مرگ او تهیه شده ‌است.

به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست و درخواست قصاص از سوی اولیای دم برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar