خبر ورزشی/ در حالی که رقابت‌های لیگ برتر از ۹ روز دیگر برای استقلال دوباره آغاز خواهد شد، گفته می شود یامگا بازیکن مصدوم استقلال شرایط بهتری پیدا کرده است.
پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاقی بسیار تلخ برای کوین یامگا به وقوع پیوست که جدا از هواداران و بازیکنان استقلال، تمام جامعه فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داد و متاثر کرد.
مصدومیت شدید این بازیکن خارجی با اخلاق به گونه‌ای بود که او نه تنها فصل را به طور کامل از دست داد بلکه برای بهبودی مجدد و رسیدن به حداکثر بینایی هم دچار دردسر شد. خوشبختانه روند درمان این بازیکن زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در حال انجام است و او حالا بالغ بر یک ماه است که سر تمرین استقلال حاضر شده و بر اساس توصیه پزشکان و مربیان برای اینکه دچار اضافه وزن نشود و عضلاتش را بیدار نگه دارد، هنگام تمرین آبی‌پوشان داخل زمین، او دور چمن پیاده‌روی می‌کند.
حالا خبر خوشحال کننده برای استقلالی‌ها اینکه به کوین اجازه داده شده روزها به صورت محدود بغل پا نیز بزند و دوباره با توپ کار کند. یامگا هنگام برگزاری تمرینات استقلال هر روز برای دقایقی پس از راه رفتن دور زمین مشغول بغل پا زدن هم می‌شود تا پاهایش دوباره به کار با توپ انس بگیرند.
استقلالی‌ها امیدوار هستند تا یامگا بتواند فصل آینده دوباره فوتبال بازی کند. البته جدا از اینکه چنین شرایطی فراهم خواهد شد یا نه، بسیار امیدواریم که این بازیکن بینایی خودش را به طور کامل به دست آورده و از چنین نعمتی محروم نشود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید