ایرنا/وزنه‌بردار جوان دسته ۸۹ کیلوگرم در یک پیش‌بینی جسورانه و جالب از وزنه‌بردار طلایی ایران در المیپک رونمایی کرد و گفت: مصطفی جوادی در پاریس طلایی می‌شود.
علی عالی‌پور وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم ایران با ابراز رضایت از اقدام ارزنده فدراسیون وزنه‌برداری در بازسازی کمپ تمرینی اظهار داشت: خدا را شکر با حمایت فدراسیون، کمپ‌تمرینی وزنه‌برداری بازسازی و تجهیز شد و در محیط و شرایط بسیار خوبی تمرین می‌کنیم که بابت آن از سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون متشکرم. ضمن این که با حمایت کادرفنی و نواب نصیرشلال سرمربی تیپم ملی شرایط اردوی بسیار خوب پیش‌رفت.
وی با اشاره به حضور تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آخرین مرحله گزینشی المپیک که تحت عنوان جام جهانی به میزبانی پوکت تایلند(۱۲ تا ۲۳ فرودین ماه) برگزار می‌شود، گفت: تیم ملی با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر می‌شود و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن کسب شود.
عالی‌پور اما پیش‌بینی جسورانه و جالبی درخصوص نتایج احتمالی وزنه‌برداری ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد: مصطفی جوادی در المپیک پاریس طلا می‌گیرد. علی داوی هم حتما مدال می‌گیرد. امیدوارم رضا دهدار هم موفق به کسب مدال در پاریس شود. هر سه نفر وزنه‌برداران نامدار ایران هستند و همه امیدوار به درخشش آن‌ها در المپیک هستیم.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران که مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا- ازبکستان را در کارنامه دارد، امیدوار است روزی خودش هم فاتح سکوی المپیک شود: در تلاش هستم که سهمیه المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس را کسب کنم و به سکوی المپیک هم برسم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید