ورزش 3/دوربین ال‌چیرینگیتو برخورد ژاوی و کیلیان امباپه در میکسدزون ورزشگاه مونتجوئیک را ثبت کرد. برخوردی که تقریبا سرد بود.
 کیلیان امباپه دیشب با زدن گل های سوم و چهارم پی اس جی به بارسا نقش مهمی در صعود تیم پاریسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد. 
او که در شکست بازی رفت نقش خنثی در زمین داشت و بسیار نیز مورد انتقاد قرار گرفت، جبران مافات کرد. کیلیان بعد از جشن گرفتن در زمین و رختکن، به عنوان کاپیتان تیم به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سواللات خبرنگاران باشد. او تاکید کرد که رویایش فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی است و به تیم شهرش افتحار می کند. 
امباپه هنگام برگشت با ژاوی روبه‌رو شد. او به سمت مربی بارسا رفت و این دو ابتدا دست دادند و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند اما ال‌چیرینگیتو از تیتر برخورد سرد ژاوی و امباپه برای توصیف این صحنه استفاده کرده است.
خبرنگار این برنامه گفت که برخورد سرد بیشتر از سوی امباپه بود و او خیلی بی تفاوت با مربی کاتالان برخورد کرد. ستاره ای که فصل بعد برای رئال توپ خواهد زد و بارها باید منتظر رویارویی او با بارسلونا باشیم اما دیگر ژاوی روی نیمکت این تیم نخواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید