فارس/معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: من اعتقاد دارم وزیر اقتصاد و هیات دولت به دنبال کمک به ورزش و فدراسیون‌ها هستند.
 شروین اسبقیان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد گفته است در بحث مالیات و مسائل مالی به سراغ فدراسیون‌ فوتبال و فدراسیون‌های مهم می‌رویم، عنوان کرد: چیزی که معتقدم این است که هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت به دنبال کمک به ورزش و فدراسیون‌ها هستند.

ما تا به امروز هم کمک وزیر اقتصاد رو دیده‌ایم. مجموعه دولت و در راس آن رئیس جمهور عنایت ویژه‌ای به ورزش دارد. برای این حرف دلیل دارم؛ حضور او در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی نشان از این ادعاست که مصوبه‌های خوبی هم داشتیم. بحث آمایش سرزمین، پیشرفت ورزش، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و ... کارهای خوبی است که در این دولت انجام شده است.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کرسی در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواهد داشت یا نه؟ گفت: اجازه بدهید که اول واگذاری انجام شود بعد. کیومرث هاشمی هم بارها گفته که وزارت ورزش دنبال تیمداری و باشگاه‌داری نیست، مخصوصاً در این دوره. شما امروز مجمع را دیدید که من در رای‌گیری شرکت نکردم و خواستم انتخابات و سرنوشت فدراسیون توسط باشگاه‌ها و ورزشکاران مشخص شود.

ما دنبال اینکه هیات مدیره داشته باشیم و به مسائل ورود و دخالت کنیم، نیستیم. ما به عنوان وزارت ورزش، ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر ورزش به این موضوع بسیار تاکید دارد و می‌گوید که مسائل ورزشی را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید