ورزش 3/کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید که عملکرد کیلیان امباپه در زمین او را به یاد کریستیانو رونالدو می‌اندازد.
 کاسمیرو در دوران حضورش در رئال مادرید با رونالدو همبازی بود و افتخارات بسیار زیادی به همراه این بازیکن به دست آورد و تجربه خیلی خوبی از حضور در کنار او و بازی با پیراهن رئال دارد.
رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و حالا به نظر می‌رسد که امباپه قرار است با پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در تابستان، جانشین این بازیکن و فوق ستاره بعدی این تیم لقب بگیرد.
کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو درباره پیوستن این ستاره فرانسوی به باشگاه سابقش اظهار داشت: «امباپه من را به یاد کریستیانو می‌اندازد. او بوی گل را در زمین استشمام می‌کند. شما باید نگران این مرد باشید چون بدون شک گلی خواهد زد. کریستیانو هم درست همین‌طور بود.» 
قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او به مدیران این باشگاه اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با آنها ندارد و پیش‌بینی می‌شود که به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید ملحق شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید