ورزش 3/اندریک، ستاره جوان رئال مادرید، قراردادی را با نامزدش امضا کرده است که بندهای عجیبی در آن دیده می‌شود.
درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و در نهایت رئال مادرید توانست با این بازیکن به توافق برسد و او را، که به عقیده بسیاری پله جدید فوتبال برزیل است، به خدمت بگیرد.
این بازیکن قرار است از تابستان امسال به جمع ستاره‌های رئال اضافه شود و درخشش او از همین حالا بسیاری از هواداران این تیم را هیجان زده کرده و آنها امیدوار هستند که این ستاره برزیلی بتواند مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو در خط حمله این تیم درخشان ظاهر شود.
اما نکته عجیبی که در چند روز اخیر توجه بسیاری از هواداران رئال و همچنین فوتبال برزیل را به خود جلب کرده مربوط به قراردادی است که این بازیکن با گابریلی میراندا، نامزدش، به امضا رسانده است و بندهای خاص و عجیبی در آن به چشم می‌خورد.
اندریک در گفتگو با پادکست پاد دلاس مدعی شده بود که قراردادی با نامزدش امضا کرده که بندهای متعددی مربوط به استفاده از کلماتی خاص، تغییر فاحش و قابل توجه در رفتار و برخورد با یکدیگر و همچنین بندی مربوط به اعتیاد در آن گنجانده شده است. در این قرارداد همچنین تاکید شده است که آنها باید هر زمان که ممکن بود، از عبارت «دوستت دارم» خطاب به یکدیگر استفاده کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید