ایرنا/ستاره پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار پستی از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
 سال ۱۴۰۳ برای پرشورهای تبریز اصلا خوب شروع نشده و تراکتور هنوز نتوانسته بردی را در سال جدید بدست بیاورد. خیلی از هواداران پرشور تبریزی تعطیلات عید را به امید کسب قهرمانی یا حداقل بدست آوردن سهمیه آسیا پشت سر گذاشتند اما کاملا شرایط متفاوتی رقم خورد.
دیروز تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به نساجی مازندران قعرنشین واگذار کرد تا بحران برای تی‌تی‌ها ادامه داشته باشد. هوادران این تیم بلافاصله بعد از این شکست راهی فرودگاه تبریز شدند تا پس از بازگشت اعضای این تیم از قائمشهر با حضور در فرودگاه تبریز ضد اعضای کادر مدیریت، مدیرعامل و کاپیتان این تیم شعار داده و با انتقاد از عملکرد ضعیف آنها خواستار برکناری تمام اعضای باشگاه توسط مالک تراکتور شدند.
در این بین شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم فوتبال تراکتور نیز مورد انتقاد شدید تی‌تی‌ها قرار گرفت. بازیکنی که در ابتدا فصل راهی تبریز شد و از محبوبیت بالایی در بین هواداران تراکتور برخوردار بود، اما حالا نه تنها محبوبیت ندارد بلکه از چشم هواداران افتاده است.
حالا پس زا این اتفاقات، ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم فوتبال تراکتور که از محبوبیت بالایی در بین هواداران پرشور تبریزی برخوردار است با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از شجاع خلیل‌زاده حمایت کرد و نوشت: در این چند ماهی که به تیم اضافه شدی، شاهد بودم که هر ثانیه تلاش کردی تا این تیم را متحد کنی. سعی کردی تراکتور را بزرگتر کنی. سعی کردی به تیم انگیزه و انرژی بدهی. تو خود را در حاشیه قرار می‌دهی تا از تیم محافظت کنی. من با تو هستم و می‌دانم که به زودی از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید