برنا/ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فاز هجومی در نیم فصل دوم تقویت شد و همین موضوع باعث شده که روند هجومی این تیم در نیم فصل دوم بهتر از قبل شود.
بهنام طاهرزاده در مورد شرایط پرسپولیس و آینده این تیم در پایان فصل اظهارداشت: شک ندارم پرسپولیس در پایان فصل قهرمانی می شود. این تیم وضعیت خوبی دارد و من اطمینان دارم رقبا در ادامه امتیاز از دست می دهند و پرسپولیس با تداوم روند رو به رشد خود و استفاده از لغزش حریفان دوباره به قهرمانی برسد.
وی عملکرد اوسمار ویرا را ستود و در این خصوص تصریح کرد: اوسمار مربی توانمندی است و مکمل خوبی برای یحیی گل محمدی به شمار می رود. پرسپولیس با مربیگری اوسمار و ایجاد تغییرات و تقویتی که در نیم فصل دوم داشت، در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد و همه از جمله هواداران و پیشکسوتان از این مربی و نتایجش راضی هستند و باید قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کنند.
بهنام طاهرزاده در مورد وضعیت مهاجمان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشتند اما کم کم مشکل گلزنی پرسپولیس تا حدودی حل شده است. پرسپولیس در فاز هجومی در نیم فصل دوم تقویت شد و همین موضوع باعث شده که روند هجومی پرسپولیس در نیم فصل دوم بهتر از قبل شود و مشکل گلزنی تا حدود زیادی حل شده باشد.
بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد حضور این تیم در جام حذفی و تقابل برابر آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: بدون تعصب باید بگویم پرسپولیس به لحاظ فوتبالی بهترین تیم ایران است و تاکتیکی ترین تیم هم محسوب می شود که با این روند می توانند تمام حریفانش را از پیش روی بردارد. پرسپولیس می تواند در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک این روند را ادامه داده و در این جام هم مدعی قهرمانی شود. 
وی در پایان توصیه ویژه ای را برای مهاجمان پرسپولیس داشت و در این رابطه خاطرنشان کرد: مهاجمان برای بهتر شدن شرایط شان باید تمرین بیشتری داشته باشند و چارچوب شناسی را تمرین کنند تا بتوانند از موقعیت هایی که در هر بازی برای شان ایجاد می شود، به نحواحسن استفاده کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید