برنا/پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آینده سرخابی‌ها با توجه به شرایطی که پیش آمده است، خوب است و باید در عمل هم مدیران دو باشگاه از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم را ببرند.
  محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: خیلی وقت پیش باید این اتفاق می‌افتاد و امیدوارم در ادامه اتفاقات عمیق‌تری رقم بخورد. همه پیشکسوتان از این واگذاری خوشحال هستند و امیدوارم مشکلات باشگاه روز به روز برطرف شود. از مدیران و مالک جدید می‌خواهم هر چه زودتر تغییرات را در باشگاه صورت دهند تا نظارت خوبی صورت بگیرد که هوادار دغدغه‌ای نداشته باشد.
او در پاسخ به این سوال که واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس چقدر می‌تواند در کاهش مشکلات سرخابی‌ها موثر باشد؟ خاطرنشان کرد: تا انتقال به طور کامل صورت نگیرد، نمی‌توانیم نظر نهایی دهیم و باید ببینیم برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت استقلال به چه شکل رقم می‌خورد. بزرگ‌ترین دغدغه استقلال مسائل مالی و ساختار است که باید روی اینها تمرکز خوبی صورت بگیرد تا مشکلات مالی تیم برطرف شود و آرامش خوبی در باشگاه حاکم شود.
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آینده سرخابی‌ها را با توجه به واگذاری صورت گرفته چطور می‌بینید؟ اظهار کرد: آینده سرخابی‌ها با توجه به شرایطی که پیش آمده است، خوب است و باید در عمل هم مدیران دو باشگاه از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم را ببرند. امیدوارم این انتقال تمام شاخصه‌ها را در نظر بگیرد و تغییرات و تحولات بسیار خوبی رقم بخورد و هواداران خوشحال شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید