ورزش 3/روستوف بدون حضور مهاجم ایرانی خود پیروزی ارزشمندی مقابل اورال به دست آورد.
در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.
یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.
تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.
یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.
محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید