ایرنا/کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: در شرایطی که تیم ملی نیاز دارد با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت کند انصراف برخی بازیکنان از بازی برای این تیم جای هیچ توجیهی ندارد.
علیرضا نادی که به تازگی به کادرفنی تیم والیبال جوانان اضافه شده در خصوص شرایط این تیم به ایرنا گفت: خداراشکر تیم دارای شرایط خوبی است و بازیکنان آینده دار و بااستعدادی دارد. امیدوارم این بازیکنان بتوانند آینده تیم ملی بزرگسالان را تضمین کنند.
وی درباره وضعیت تیم ملی با حضور پائز در ایران عنوان کرد: در حال حاضر داشتن انگیزه اهمیت زیادی برای تیم ملی دارد. هدف اصلی صعود به المپیک است؛ هر چند کار سختی داریم. پائز هم مربی باسابقه و بارزومه‌ای است و در تیم‌های بزرگی مربی بوده است. البته موفقیت تیم تنها به مربی بستگی ندارد و باید بازیکنان هم در بهترین شرایط خودشان باشند.
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در خصوص انصراف برخی از بازیکنان از بازی برای این تیم عنوان کرد: به نظر من اولویت در همه رشته‌ها تیم ملی است و بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند باید همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام دهند. من اگر محبوبیت و جایگاهی به دست آوردم به دلیل تیم ملی بوده است.
نادی ادامه داد: در شرایطی که تیم ملی نیاز دارد با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت کند انصراف برخی بازیکنان از بازی برای این تیم جای هیچ توجیهی ندارد. تیم ملی متعلق به مردم است و با باشگاه تفاوت دارد و نباید به این تیم پشت کرد.
وی در پایان حضور تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال را مثبت قلمداد کرد و گفت: تقوی مدیر توانمند و بادانشی است و امیدوارم به عنوان رئیس فدراسیون والیبال موفق باشد. او انگیزه و هدف دارد و مشورت می‌گیرد و همین که از منظمی و کارخانه استفاده کرده نشان می‌دهد که به حضور افراد والیبالی در بدنه فدراسیون اعتقاد دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید