ورزش 3/جریمه 10 امتیازی یووه در سری A سبب شده تا این باشگاه سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست بدهد و با مشکل مالی روبرو شود. البته یووه فصل بعد در اروپا خواهد بود، اما اینکه در لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس بازی خواهد کرد، به تحقیقات یوفا درباره تخلفات مالی این باشگاه بستگی دارد.
به هر حال، یووه لیگ قهرمانان را از دست داده و این یعنی 120 میلیون یورو درآمد این باشگاه حذف شده است. جان الکان، مالک باشگاه هم قبلا گفته بود تا سال 2025 پولی به این باشگاه تزریق نمی‌کند، در نتیجه غول سری A ناچار است برای تراز شدن حساب‌هایش، از دستمزد بازیکنان کم کند و احتمالا بعضی از ستاره‌هایش را بفروشد.
آنخل دی‌ماریا و آدرین رابیو، دو تا از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه در پایان قراردادشان، تابستان تورین را ترک خواهند کرد. لئوناردو پاردس هم پس از یک دوره قرضی ناامیدکننده به پاریس برخواهد گشت.
از ستاره‌هایی که ممکن است تابستان از تیم جدا شوند، یکی دوسان ولاهوویچ است. او رابطه خوبی با ماسیمیلیانو آلگری ندارد و در مقابل، در سراسر اروپا هواخواهان زیادی دارد، به ویژه بایرن مونیخ، یونایتد، چلسی، نیوکاسل و پاری‌سن‌ژرمن او را زیر نظر دارند.


اگر ولاهوویچ برود، یووه قرارداد قرضی میلیک را دایمی می‌کند یا جانلوکا اسکاماکا را از وستهم قرض خواهد گرفت. آینده فدریکو کیه‌زا هم مبهم است. قرارداد او در ژوئن 2025 تمام می‌شود ولی ممکن است نگه داشتن او برای یووه سخت شود.
گفته می‌شود کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی با یووه توافق کرده و قرار است به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مشغول به کار شود. تخصص جونتولی پیدا کردن بازیکنان گمنام اما مستعد است، کاری که در ناپولی با موفقیت انجام داد و با بازیکنان ارزان قیمت، یک تیم قهرمان ساخت.

اگر جونتولی بتواند موافقت دی‌لورنتیس، رییس ناپولی را جلب کند و به یووه ملحق شود، آن وقت تورینی‌ها می‌توانند با خیال راحت چند بازیکن ارزان اما خوش‌آتیه را بگیرند و دیگر با مشکل مبلغ خرید کلان و دستمزد بالا دست به گریبان نباشند. اما همین حالا هم از داویده فراتسی و آرماند لائورینته (ساسولو)، کمال‌الدین سلیمانا (ساوتهمپتون) و کارلوس آگوستو (مونزا) به عنوان اهداف بالقوه یووه یاد می‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید