زومیت/ اولین مانیتور گیمینگ ۲۴۰ هرتز AOC با نمایشگر فوق عریض اولد و طراحی خمیده رونمایی شد.
 
برند AOC با معرفی اولین مانیتور فوق عریض ۲۴۰ هرتز اولد خود با نام Agon Pro AG456UCZD، خانواده‌ی محصولات گیمینگ و رده‌بالایش را گسترش داد.

مانیتور اولد ای‌او‌سی با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز از دیگر مانیتورهای فوق‌ عریض اولد این شرکت با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پیشی می‌گیرد و از فناوری‌های FreeSync Premium AMD و G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ای او سی با ترکیبی از نرخ نوسازی چشمگیر و فناوری‌ پیشرفته‌ی نمایشگر، تجربه‌ی بازی روان را ارائه می‌دهد و تنها نقطه‌ضعف احتمالی، افزایش تأخیر ورودی در برخی از وضوح‌ها است.

مانیتور رده‌بالای Agon Pro AG456UCZD دارای پنل ۴۴٫۵ اینچی با وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل است که با پوشش ۹۸٫۵ درصدی طیف رنگی DCI-P3، تصاویر واضح و سرزنده را ارائه می‌دهد.

مانیتور جدید Agon Pro از فرمت HDR10 به‌جای DisplayHDR استفاده می‌کند. این باعث می‌شود عملکرد واقعی HDR که می‌توانید از مانیتور انتظار داشته باشید تا حدودی مبهم باشد؛ اما فناوری اولد از کم‌نور کردن هر پیکسل پشتیبانی می‌کند و با توجه روشنایی مانیتور ۱٬۰۰۰ نیت اعلام شده است، فرمت HDR برای آن همچنان قابل قبول خواهد بود.

بهترین مانیتور گیمینگ اولد AOC، یک انتخاب مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای با سخت‌افزار رده‌بالا است که به دنبال ورود به حوزه‌ی نمایشگرهای اولد هستند.

مانیتور جدید ای او سی دارای انحنای ۸۰۰ رادیان است که در نمایشگرهای اولد چندان رایج نیست و اغلب تولیدکنندگان، پنل‌های تخت را به گزینه‌های منحنی ترجیح می‌دهند.

قیمت مانیتور جدید ای‌او‌سی ۱,۳۹۹ دلار است و از طریق فروشگاه آمازون با سه سال گارانتی دردسترس خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم