آخرین خبر/ Realm Defense: Hero Legends TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و دفاع برج از استودیوی Babeltime Inc است که به صورت رایگان عرضه شده و نسبت به بازیهای مشابه با استفبال عالی روبرو شده است و بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را کسب کند و می توان گفت از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای برج دفاعی است! با نصب Realm Defense: Hero Legends TD به مکانی جادویی سفر کنید که در آن افراد به دفاع از سرزمین می پردازند و در مقابل دشمنانی حماسی، مبارزه می کنند! در مقابل شوالیه ها به مبارزه بپردازید و همراه با دیگر جنگ جویانی نظیر قهرمانان، ملکه یخی و دیگر دوستان خود متحد شوید به نبرد با دشمن بروید! نیرو های شیطانی با یک دیگر همراه شده اند و حمله می کنند؛ هیچ کس نمی داند که آن ها از کجا می آیند و چرا چنین کاری را انجام می دهند! با قرار دادن برج های مختلف و نیروهای خاص در مسیر حرکت دشمنان انها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژی و دفاع از قلعه را تجربه بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی و دیفاینیز هستید که علی رغم حجم عالی طراحی اش عالی باشد و ارزش دانلود را نیز داشته باشد Realm Defense: Hero Legends TD را از دست ندهید.

از ویژگی‌های کلی بازی نیز می توان به شامل بودن +100 مرحله مختلف با حالت‌های منحصر به فرد؛ جهان‌های خاص با امکان استفاده از برج‌های منحصر به فرد در هر جهان؛ رقابت در مسابقات برای نشان دادن مهارت خود و کسب امتیاز؛ حضور انواع قهرمانان مختلف برای استفاده؛ روبرو شدن با طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص؛ صداگذاری فوق العاده و طراحی عالی بازی با محیط های کم نظیر اشاره کرد! 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 272 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم