آخرین خبر/ Sumikko gurashi-Puzzling Ways بازی فوق العاده زیبا در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی Imagineer Co.,Ltd است که به صورت رایگان عرضه شده است.

بازی دارای سبک پازل Match-4 است به طوری‌که در آن شما باید 4 یا بیشتر از آیتم های مشابه را کنار همدیگر قرار دهید تا از صفحه نمایش حذف شوند! آیتم های موجود در بازی Sumikko gurashi-Puzzling Ways شخصیت های دوست داشتنی و جالب رنگی هستند که باید آنها را کنار هم قرار دهید و با حذفشان صدها مرحله مختلف و منحصر به فرد را پشت سر بگذارید و برای ساعت ها مشغول شوید! محیط دوست داشتنی Sumikko gurashi-Puzzling Ways برخلاف بازیهای مشابه بسیار دل انگیز است؛ به طوری که اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل باشید بی برو برگرد محو طراحی و ساخت فوق العاده اش خواهید شد! بازی Sumikko gurashi-Puzzling Ways را نصب کنید، با کارکترهای دوست داشتنی Shirokuma، Tonkatsu و Neko همراه شوید و یکی از زیباترین بازیهای پازل را تجربه بکنید!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاتر
حجم: 114 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم