آخرین خبر/ Dyno 2 Race – Car Tuning یک بازی شبیه سازی، تیونینگ ماشین و مسابقات از HyperMonk Games است. علاقه مندان به بازی های اتومبیلرانی همیشه تلاش می کنند تا سرعتی بالا را تجربه کنند؛ سرعتی که در دنیای واقعی تست آن به هیچ عنوان ساده نیست و همواره چالش برانگیز است. اگر نگاهی به پیشینه بازی ها داشته باشید، خواهید فهمید که از سال‌های گذشته تاکنون این بازی‌ها دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند؛ به گونه‌ای که امروزه توسعه هندگان نه تنها یک گرافیک خارق العاده را برای پلیرها به ارمغان می‌آورند، بلکه کمک می‌کنند تا بتوانید با دسترسی به جزئیات بالا از زمان صرف شده برای اجرای بازی نهایت لذت را ببرید! اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین مسابقه ای هستید، پس بدون شک Dyno 2 Race – Car Tuning یک گزینه مناسب برای‌تان به شمار می‌رود. یک بازی تمام عیار که به عاشقان تیونینگ و درگ کمک می‌کند تا توانایی های خود را به رخ دیگران بکشند. همه چیز از گاراژی که در اختیارتان قرار داده می شود، آغاز خواهد شد. جایی که نه تنها یک کارگاه، بلکه مکانی برای شکوفایی خلاقیت ها و دانش تان به شمار می رود. همه چیز در این عنوان هیجان انگیز در دست شما است. تا جایی که می‌توانید ماشین مورد علاقه‌تان را شخصی سازی کرده و در مسابقات درگ شرکت کنید تا نشان دهید، در این زمینه حرفی برای گفتن دارید. از انتخاب یک موتور قدرتمند گرفته تا تعویض لاستیک ها و تقویت سیستم تعلیق، همه و همه در اختیارتان است تا ثابت کنید شایستگی لازم را برای تقویت یک اتومبیل خواهید داشت. در این عنوان هیجان انگیز همه چیز به شما بستگی خواهد داشت. از کوچک ترین جزئیات ماشین گرفته تا بزرگ ترین بخش های آن قابل شخصی سازی است و قادر خواهید بود تا متناسب با طرز فکر و اهداف تان تغییراتی را به وجود آورید.

در عنوان هیجان انگیز Dyno 2 Race – Car Tuning مجموعه ای از انواع ماشین های مسابقه ای حرفه ای وجود دارد که انتخاب هر یک از آنها به چندین پارامتر بستگی خواهد داشت. برای آزاد سازی ماشین ها و شروع به تیونینگ آنها نیاز است تا در مسابقات مختلف شرکت کنید و رقبای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. با پیروزی در هر یک از این مسابقات امتیاز و پاداشی به شما داده می شود که از آن می توان برای خرید ماشین های جدید و آزاد سازی ابزار تیونینگ استفاده نمود. در بازی Dyno 2 Race – Car Tuning با ایجاد هر گونه تغییر در ماشین خود، شاهد بهبود و یا کاهش عملکردش خواهید بود. پیش از ورود به مسابقات حرفه ای درگ، این امکان فراهم شده است تا با مجموعه ای از ابزار حرفه ای تغییرات ایجاد شده را مورد آزمون و خطا قرار دهید و بهترین تصمیم را پیش از شروع مسابقات بگیرید. همه چیز به شما بستگی خواهد داشت، پس از ورود به پیست مسابقات درگ این تلاش های شما هستند که خود را به نمایش می گذارند. با پیروزی در هر یک از مسابقات بازی اندروید Dyno 2 Race – Car Tuning رتبه شما در جداول جهانی بالا و بالاتر می رود و می توانید شاهد پیشرفت خود در سطح جهانی باشید. علاوه بر شخصی سازی قسمت های فنی این امکان فراهم شده است تا ظاهر ماشین مورد علاقه تان را نیز تغییر دهید و آن را مطابق با آن چه که می خواهید شخصی سازی کنید. بازی Dyno 2 Race – Car Tuning یک گزینه مناسب برای علاقه مندان به تیونینگ و مسابقات درگ می باشد که کمک می کند تا بتوانید سطح توانایی های خود را در میادین جهانی به نمایش بگذارید و به دیگران ثابت کنید که تیونینگ یک ماشین به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. نمایش تغییرات اعمال شده به کمک مسابقات درگ، اجازه می دهد تا ثمره تلاش های خود را مشاهده کرده و در صورت وجود هر گونه نقصی به سرعت تغییراتی را ایجاد کنید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 196 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم